M9T Двигун
M9T Двигун Рено
У 2010 році на автозаводі Renault випустили новий дизельний двигун під маркою M9T 2.3 dCi. Цей двигун був базовою версією для автомобілів Рено та Ніссан. Виробляли M9T до 2019 року в м. Батій у Франції та встановлювали на популярні пасажирські та вантажні моделі мікроавтобусів, пікапів з переднім і задним приводом, від різних автомобільних брендів:
- Рено Мастер III
- Опель Мовано
- Ніссан NV400
-
Двигун M9T
— це дизельний мотор на об'єм 2.3 літра, з турбіною, розганяє потужність від 100 до 180 кінських сил. Збирали двигун M9T 2.3 dCi, за прикладом 2-літрового мотора M9R, тому в конструкції він має деякі подібності з ним. M9T складається з чавунного блока на 4 циліндри, 16-клапанної ГБЦ з гідрокомпенсаторами та ланцюговим приводом ГРМ. Цей двигун обладнаний паливною системою Common Rail, з п'єзофорсунками від виробника Continental. Основна відмінність M9T від його прототипу — це наявність двох груп модифікацій. Перша група Single-Turbo — це двигун укомплектований однією турбіною та розвиває потужність від 100 до 150 к. с. його випускали в I поколінні (з 2010 р.), у II поколінні (з 2014 р.) і в III поколінні (з 2019 р.), під екологічні стандарти Євро 4, Євро 5, Євро 6. У другій групі двигун укомплектували подвійною турбіною, з потужністю від 135 до 180 к.с., під екологічні стандарти Євро 5 і Євро 6.
Технічні характеристики M9T:
1. | Виробник | Renault |
2. | Об'єм двигуна (см3) | 2299 |
3. | Який блок циліндрів | Чавунний |
4. | Кількість циліндрів | 4 |
5. | Який ГБЦ | Алюміній |
6. | Кількість клапанів | 16 |
7. | Який привод ГРМ | Ланцюг |
8. | Турбіна | Garrett |
9. | Гідрокомпенсатори | Є |
10. | Потужність двигуна (к.с.) | от 100 до 180 |
11. | Паливна система | Common Rail |
12. | Екологічні стандарти | Євро 4, Євро 5, Євро 6 |
Переваги та вади двигуна M9T:
Фахівці зазначають економічність, надійність і доступність в обслуговуванні та придатність до ремонту. У разі своєчасного обслуговування ресурс двигуна подвоюється вдвічі, а це майже 500 тис. км. між іншим. Тому робіть висновки, міняйте вчасно витратники та робіть ТО. З переваг ще виділяють: великий вибір комплектуючих, маленьку витрату палива, тиху роботу мотора та чудову динаміку. Крутний момент доступний із самих низів, а це приблизно з 1500 обертів, що дуже зручно для їзди на відстані та немає частого перемикання швидкостей на коробці передач.
Є звичайно й вади в цьому моторі, як-от закисання форсунок у ГБЦ. Це відбувається через потрапляння води в головку блоків. Через неякісне диз.паливо відбувається забруднення ЕГР та сажового фільтра. На жаль, вже на 150 тис.км розтягується ланцюг ГРМ і починає дзвеніти, особливо на холодний двигун. На версіях із двома турбінами, часто злітають патрубки інтеркулера.
Комплектації двигуна M9T у нашому магазині:
Купити двигун M9T у нашому магазині можна в зборі з усіма комплектуючими, без них, а також у продажі є окремо навісне на двигун: ГБЦ, турбіни, паливна, п'єзофорсунки, КПП, генератори, стартери та інші запчастини навісного обладнання.
Цей двигун Рено M9T 2.3 dCi, виробляли в декількох модифікаціях, з однією турбіною і з двома турбінами. У нашому магазині є в продажу обидві версії двигуна, і нижче ми їх покажемо в таблиці.
Модифікація двигуна M9T:
Маркування | Марка авто | Об'єм (л) | Кількість турбін | Комплектація | Потужність (к.с.) | Роки випуску |
M9TB670 | Рено Мастер III, Опель Мовано | 2.3 | 1 | Передній привід | від 101 до 125 | з 2010 по 2018 |
M9T672 | Рено Мастер III, Опель Мовано | 2.3 | 1 | Передній привід | від 101 до 125 | з 2010 по тепер |
M9TA676 | Рено Мастер III, Опель Мовано | 2.3 | 1 | Передній привід | 136 | з 2010 по 2018 |
M9T694 | Рено Мастер III, Опель Мовано, Ніссан NV 400 | 2.3 | 1 | Задній привід | 146 | з 2010 по 2018 |
M9T696 | Рено Мастер III | 2.3 | 1 | Задній привід | 146 | з 2010 по тепер |
M9TH698 |
Рено Мастер III, Опель Мовано |
2.3 | 1 | Задній привід | 125 | з 2010 по 2018 |
M9TB702 |
Рено Мастер III, Опель Мовано |
2.3 | 2 | Передній привід | 170 | з 2010 по тепер |
M9TC704 | Рено Мастер III, Опель Мовано | 2.3 | 1 | Передній привід | 135 | з 2010 по тепер |
M9TD706 | Рено Мастер III | 2.3 | 2 | Задній привід | 170 | с 2015 по тепер |
M9TE710 | Рено Мастер III, Опель Мовано | 2.3 | 2 | Задній привід | 131 | з 2010 |
M9TB870 | Рено Мастер III, Опель Мовано | 2.3 | 1 | Передній привід | 110 | з 2010 по тепер |
M9TD880 | Рено Мастер III, Опель Мовано | 2.3 | 1 | Передній привід | 150 | з 2010 по 2018 |
M9T890 | Рено Мастер III | 2.3 | 1 | Передній привід | 125 | з 2010 по тепер |
M9T896 | Рено Мастер III | 2.3 | 1 | Передній привід | 125 | з 2010 по тепер |
M9T898 | Рено Мастер III, Опель Мовано | 2.3 | 1 | Задній привід | 150 | з 2010 по 2018 |
Інформація про компанію:
Ми — молоді фахівці, але вже з напрацьованим досвідом у підборі та продажу бу двигуна та автомобільних запчастин із розбірки. Ми привозимо в Україну двигун із Франції або Німеччини у знятому вигляді. Це обов'язково буде робочий двигун, з пробігом дорогами Європи (не більш ніж 180 тис. км), який пройшов все можливе техобслуговування, заміну оливи та витратних запчастин. А найголовніше, двигун доставляємо в заводській збірці та за наявності оригінальних запчастин і маркувань. Наші клієнти знають, що купуючи в нас, вони купують перевірений мотор без пошкоджень і підробок, і з гарантією. Також ми маємо доставку Україною різними службами доставок. Нижче ми вказали посилання, перейшовши на яке, Ви побачите всю детальну інформацію про гарантії, доставку та наші контактні дані:
https://zapchastie.in.ua/delivery_info
Телефонуйте нам за номерами телефонів, які вказані на сайті, щоб уточнити комплектацію двигуна та правильно скласти заявку на купівлю агрегата.
З повагою до кожного клієнта, команда компанії Zapchastie.
- 5487+380 (50) 780-12-30Запчастини
- +380 (97) 000-41-87Запчастини
- 5488+380 (50) 780-12-30Запчастини
- +380 (97) 000-41-87Запчастини
- 5489+380 (50) 780-12-30Запчастини
- +380 (97) 000-41-87Запчастини
- 5490+380 (50) 780-12-30Запчастини
- +380 (97) 000-41-87Запчастини
- 5491+380 (50) 780-12-30Запчастини
- +380 (97) 000-41-87Запчастини
- 5492+380 (50) 780-12-30Запчастини
- +380 (97) 000-41-87Запчастини
- 5503+380 (50) 780-12-30Запчастини
- +380 (97) 000-41-87Запчастини
- 5501+380 (50) 780-12-30Запчастини
- +380 (97) 000-41-87Запчастини
- 5502+380 (50) 780-12-30Запчастини
- +380 (97) 000-41-87Запчастини
- 5504+380 (50) 780-12-30Запчастини
- +380 (97) 000-41-87Запчастини
- 5485+380 (50) 780-12-30Запчастини
- +380 (97) 000-41-87Запчастини
- 5486+380 (50) 780-12-30Запчастини
- +380 (97) 000-41-87Запчастини
- 5598+380 (50) 780-12-30Запчастини
- +380 (97) 000-41-87Запчастини
- 5496+380 (50) 780-12-30Запчастини
- +380 (97) 000-41-87Запчастини
- 5498+380 (50) 780-12-30Запчастини
- +380 (97) 000-41-87Запчастини
- 5599+380 (50) 780-12-30Запчастини
- +380 (97) 000-41-87Запчастини
- 5499+380 (50) 780-12-30Запчастини
- +380 (97) 000-41-87Запчастини
- 5500+380 (50) 780-12-30Запчастини
- +380 (97) 000-41-87Запчастини
- 5493+380 (50) 780-12-30Запчастини
- +380 (97) 000-41-87Запчастини
- 5494+380 (50) 780-12-30Запчастини
- +380 (97) 000-41-87Запчастини
- 5505+380 (50) 780-12-30Запчастини
- +380 (97) 000-41-87Запчастини
- 5506+380 (50) 780-12-30Запчастини
- +380 (97) 000-41-87Запчастини
- 5495+380 (50) 780-12-30Запчастини
- +380 (97) 000-41-87Запчастини
- 5497+380 (50) 780-12-30Запчастини
- +380 (97) 000-41-87Запчастини