22 відгуків
Миколаїв, Яворів, Україна
+380 (50) 780-12-30
+380 (97) 000-41-87
Вживані Автозапчастини з доставкою по Україні

M9T Двигун

M9T Двигун Рено

У 2010 році на автозаводі Renault випустили новий дизельний двигун під маркою M9T 2.3 dCi. Цей двигун був базовою версією для автомобілів Рено та Ніссан. Виробляли M9T до 2019 року в м. Батій у Франції та встановлювали на популярні пасажирські та вантажні моделі мікроавтобусів, пікапів з переднім і задним приводом, від різних автомобільних брендів:

  • Рено Мастер III
  • Опель Мовано
  • Ніссан NV400

 

  • Двигун M9T

— це дизельний мотор на об'єм 2.3 літра, з турбіною, розганяє потужність від 100 до 180 кінських сил. Збирали двигун M9T 2.3 dCi, за прикладом 2-літрового мотора M9R, тому в конструкції він має деякі подібності з ним. M9T складається з чавунного блока на 4 циліндри, 16-клапанної ГБЦ з гідрокомпенсаторами та ланцюговим приводом ГРМ. Цей двигун обладнаний паливною системою Common Rail, з п'єзофорсунками від виробника Bosch. Основна відмінність M9T від його прототипу — це наявність двох груп модифікацій. Перша група Single-Turbo — це двигун укомплектований однією турбіною та розвиває потужність від 100 до 150 к. с. його випускали в I поколінні (з 2010 р.), у II поколінні (з 2014 р.) і в III поколінні (з 2019 р.), під екологічні стандарти Євро 4, Євро 5, Євро 6. У другій групі двигун укомплектували подвійною турбіною, з потужністю від 135 до 180 к.с., під екологічні стандарти Євро 5 і Євро 6.

 

Технічні характеристики M9T:

1.  Виробник   Renault
2.  Об'єм двигуна (см3)  2299
3.  Який блок циліндрів Чавунний
4.  Кількість циліндрів 4
5.  Який ГБЦ  Алюміній
6.  Кількість клапанів  16
7.  Який привод ГРМ Ланцюг
8.  Турбіна Garrett
9.  Гідрокомпенсатори Є
10.  Потужність двигуна (к.с.) от 100 до 180
11.  Паливна система Common Rail
12.  Екологічні стандарти Євро 4, Євро 5, Євро 6

 

Переваги та вади двигуна M9T:

Фахівці зазначають економічність, надійність і доступність в обслуговуванні та придатність до ремонту. У разі своєчасного обслуговування ресурс двигуна подвоюється вдвічі, а це майже 500 тис. км. між іншим. Тому робіть висновки, міняйте вчасно витратники та робіть ТО. З переваг ще виділяють: великий вибір комплектуючих, маленьку витрату палива, тиху роботу мотора та чудову динаміку. Крутний момент доступний із самих низів, а це приблизно з 1500 обертів, що дуже зручно для їзди на відстані та немає частого перемикання швидкостей на коробці передач. 

Є звичайно й вади в цьому моторі, як-от закисання форсунок у ГБЦ. Це відбувається через потрапляння води в головку блоків. Через неякісне диз.паливо відбувається забруднення ЕГР та сажового фільтра. На жаль, вже на 150 тис.км розтягується ланцюг ГРМ і починає дзвеніти, особливо на холодний двигун. На версіях із двома турбінами, часто злітають патрубки інтеркулера.

   

Комплектації двигуна M9T у нашому магазині:

Купити двигун M9T у нашому магазині можна в зборі з усіма комплектуючими, без них, а також у продажі є окремо навісне на двигун: ГБЦ, турбіни, паливна, п'єзофорсунки, КПП, генератори, стартери та інші запчастини навісного обладнання.

Цей двигун Рено M9T 2.3 dCi, виробляли в декількох модифікаціях, з однією турбіною і з двома турбінами. У нашому магазині є в продажу обидві версії двигуна, і нижче ми їх покажемо в таблиці. 

 

Модифікація двигуна M9T:

Маркування Марка авто Об'єм (л) Кількість турбін Комплектація Потужність (к.с.) Роки випуску
M9TB670 Рено Мастер III, Опель Мовано 2.3 1 Передній привід від 101 до 125 з 2010 по 2018
M9T672 Рено Мастер III, Опель Мовано 2.3 1 Передній привід від 101 до 125 з 2010 по тепер
M9TA676 Рено Мастер III, Опель Мовано 2.3 1 Передній привід 136 з 2010 по 2018
M9T694 Рено Мастер III, Опель Мовано, Ніссан NV 400 2.3 1 Задній привід 146 з 2010 по 2018
M9T696 Рено Мастер III 2.3 1 Задній привід 146 з 2010 по тепер
M9TH698

Рено Мастер III,

Опель Мовано

2.3 1 Задній привід 125 з 2010 по 2018
M9TB702

Рено Мастер III,

Опель Мовано

2.3 2 Передній привід 170 з 2010 по тепер
M9TC704 Рено Мастер III, Опель Мовано 2.3 1 Передній привід 135 з 2010 по тепер
M9TD706 Рено Мастер III 2.3 2 Задній привід 170 с 2015 по тепер
M9TC710 Рено Мастер III, Опель Мовано 2.3 2 Задній привід 131 з 2010
M9TB870 Рено Мастер III, Опель Мовано 2.3 1 Передній привід 110 з 2010 по тепер
M9TD880 Рено Мастер III, Опель Мовано 2.3 1 Передній привід 150 з 2010 по 2018
M9T890 Рено Мастер III 2.3 1 Передній привід 125 з 2010 по тепер
M9T896 Рено Мастер III 2.3 1 Передній привід 125 з 2010 по тепер
M9T898 Рено Мастер III, Опель Мовано 2.3 1 Задній привід 150 з 2010 по 2018

 

Інформація про компанію:

Ми — молоді фахівці, але вже з напрацьованим досвідом у підборі та продажу бу двигуна та автомобільних запчастин із розбірки. Ми привозимо в Україну двигун із Франції або Німеччини у знятому вигляді. Це обов'язково буде робочий двигун, з пробігом дорогами Європи (не більш ніж 180 тис. км), який пройшов все можливе техобслуговування, заміну оливи та витратних запчастин. А найголовніше, двигун доставляємо в заводській збірці та за наявності оригінальних запчастин і маркувань. Наші клієнти знають, що купуючи в нас, вони купують перевірений мотор без пошкоджень і підробок, і з гарантією. Також ми маємо доставку Україною різними службами доставок. Нижче ми вказали посилання, перейшовши на яке, Ви побачите всю детальну інформацію про гарантії, доставку та наші контактні дані: 

https://zapchastie.in.ua/delivery_info

Телефонуйте нам за номерами телефонів, які вказані на сайті, щоб уточнити комплектацію двигуна та правильно скласти заявку на купівлю агрегата.

З повагою до кожного клієнта, команда компанії Zapchastie.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner