M9T Двигун
M9T Двигун Рено
2010 року, на автозаводі Renault, випустили новий дизельний двигун під маркою M9T 2.3 dCi. Цей двигун був базовою версією для автомобілів Рено та Ніссан. Виробляли M9T до 2019 року в р. Батій у Франції та встановлювали на популярні пасажирські та вантажні моделі мікроавтобусів, пікапів, з переднім і задним приводом, від різних автомобільних брендів:
- Рено Майстер III
- Опель Мовано
- Ніссан NV400
-
Двигун M9T
— це дизельний мотор на об'єм 2.3 літра, з турбіною, що розганяє потужність від 100 до 180 кінських сил. Собирали двигун M9T 2.3 dCi, наприклад, 2-літрового мотора M9R, тому він має деякі подібності в конструкції з ним. M9T також складається з чавунного блока на 4 циліндри, 16-клапанної ГБЦ із гідрокомпенсаторами та ланцюговим приводом ГРМ. Обладнаний цим двигуном паливною системою Common Rail, з п'єзофорсунками від виробника Bosch. Основна відмінність M9T від його прототипу — це наявність двох груп модифікацій. Перша група Single-Turbo — це двигун укомплектований однією турбіною та розвиває потужність від 100 до 150 л. с. випускаючи в I поколінні (з 2010 р.), у II поколінні (з 2014 р.) і в III поколінні (з 2019 р.), під екологічні стандарты Евро 4, Евро 5, Евро 6. У другій групі двигун укомплектували подвійною турбіною, з видатною потужністю від 135 до 180 к.с., під екологічні стандарти Євро Євро 5 і Євро 6.
Технічні характеристики M9T:
1. | Виробник | Renault |
2. | Об'єм двигуна (см3) | 2299 |
3. | Який блок циліндрів | Чавунний |
4. | Кількість циліндрів | 4 |
5. | Який ГБЦ | Алюміній |
6. | Кількість клапанів | 16 |
7. | Який привод ГРМ | Цепь |
8. | Турбина | Garrett |
9. | Гідрокомпенсатори | Є |
10. | Потужність двигуна (л.с.) | от 100 до 180 |
11. | Паливна система | Common Rail |
12. | Екологічні стандарти | Евро 4, Евро 5, Евро 6 |
Які є переваги та вади двигуна M9T:
Фахівці зазначають економічність, надійність і доступність в обслуговуванні та ремонтопридатність. У разі своєчасного обслуговування ресурс двигуна подвоюється вдвічі, а це майже 500 тис. км. між іншим. Тому робіть висновки, міняйте вчасно витратки та робіть ТО. З переваг ще виділяють: великий вибір комплектуючих, маленьку витрату палива, тиху роботу мотора та чудову динаміку. Крутний момент доступний із самих низів, а це приблизно з 1500 обертів, що дуже зручно для їзди на відстані та немає частого перемикання швидкостей на коробці передач.
Є звичайно й вади в цьому моторі, як-от закисання форсунок у ГБЦ. Таке відбувається через потрапляння води в головку блоків. Через неякісний диз.палива, відбувається забруднення ЕГР і сажового фільтра. На жаль, уже на 150 тис.км розтягується ланцюг ГРМ і починає дзвеніти, особливо на холодний двигун. На версіях із двома турбінами, часто слітають патрубки інтеркулера.
Комплектації двигуна M9T у нашому магазині:
Купити двигун M9T у нашому магазині можна в зборі з усіма комплектуючими, без них, а також є продажі окремо навісне на двигун: ГБЦ, турбіни, паливну, п'єзофорсунки, КПП, генератори, стартери та інші запчастини навісного обладнання.
Розглядаючий двигун Рено M9T 2.3 dCi, виробляли в декількох модифікаціях, з однією турбіною і з двома турбінами. У нашому магазині є в продажу обидві версії двигуна, і нижче ми всі покажемо в таблиці.
Модифікація двигуна M9T:
Маркування | Марка авто | Об'єм (л) | Кількість турбін | Комплектація | Потужність (л.с.) | Року випуску |
M9T698 |
Рено Майстер III, Опель Мовано |
2.3 | 1 | Задний привод | 125 | з 2010 по 2018 |
M9T670 | Рено Майстер III, Опель Мовоано | 2.3 | 1 | Передний привод | от 101 до 125 | з 2010 по 2018 |
M9T672 | Рено Майстер III, Опель Мовоано | 2.3 | 1 | Передний привод | от 101 до 125 | з 2010 по зараз |
M9T A676 | Рено Майстер III, Опель Мовоано | 2.3 | 1 | Передний привод | 136 | з 2010 по 2018 |
M9T870 | Рено Майстер III, Опель Мовоано | 2.3 | 1 | Передний привод | 110 | з 2010 по зараз |
M9T890 | Рено Майстер III | 2.3 | 1 | Передний привод | 125 | з 2010 по зараз |
M9T896 | Рено Майстер III | 2.3 | 1 | Передний привод | 125 | з 2010 по зараз |
M9T C704 | Рено Майстер III, Опель Мовоано | 2.3 | 1 | Передний привод | 135 | з 2010 по зараз |
M9T C710 | Рено Майстер III, Опель Мовоано | 2.3 | 2 | Задний привод | 131 | з 2010 |
M9T694 | Рено Майстер III, Опель Мовано, Ніссан NV 400 | 2.3 | 1 | Задний привод | 146 | з 2010 по 2018 |
M9T696 | Рено Майстер III | 2.3 | 1 | Задний привод | 146 | з 2010 по зараз |
M9T880 | Рено Майстер III, Опель Мовоано | 2.3 | 1 | Задний привод | 150 | з 2010 по 2018 |
M9T898 | Рено Майстер III, Опель Мовоано | 2.3 | 1 | Передній привід | 150 | з 2010 по 2018 |
Інформація про компанію:
Ми — молоді фахівці, але вже з напрацьованим досвідом у підборі та продажу бу двигуна та автомобільних запчастин із розбирання. Привозити в Україну двигун із Франції або Німеччини, у знятому вигляді. Це обов'язково буде робочий двигун, з пробігом дорогами Європи (не більш ніж 180 тис. км), який пройшов всілякі техобслуговування. обслуговування, заміни оливи та витратних запчастин. А найголовніше, двигун доставляємо в заводській збірці та наявністю оригінальних запчастин і маркувань. Наші клієнти знають, що купуючи в нас, вони купують перевірений мотор без зламання і підробок, і з гарантією. Також ми маємо доставку з України різними службами доставок. Нижче ми вказали посилання, перейшовши на яку, Ви побачите всю детальну інформацію про гарантії, доставку та наші контактні дані:
https://zapchastie.in.ua/delivery_info
Звоните нам за номерами телефонів, які вказані на сайті, щоб уточнити комплектацію двигуна та правильно скласти заявку на купівлю агрегата.
Зі повагою для кожного клієнта, команда компанії Zapchastie.
5485
+380 (50) 780-12-30Запчасти- +380 (97) 000-41-87Запчасти
5486
+380 (50) 780-12-30Запчасти- +380 (97) 000-41-87Запчасти
5487
+380 (50) 780-12-30Запчасти- +380 (97) 000-41-87Запчасти
5488
+380 (50) 780-12-30Запчасти- +380 (97) 000-41-87Запчасти
5489
+380 (50) 780-12-30Запчасти- +380 (97) 000-41-87Запчасти
5490
+380 (50) 780-12-30Запчасти- +380 (97) 000-41-87Запчасти
5491
+380 (50) 780-12-30Запчасти- +380 (97) 000-41-87Запчасти
5492
+380 (50) 780-12-30Запчасти- +380 (97) 000-41-87Запчасти
5493
+380 (50) 780-12-30Запчасти- +380 (97) 000-41-87Запчасти
5494
+380 (50) 780-12-30Запчасти- +380 (97) 000-41-87Запчасти
5495
+380 (50) 780-12-30Запчасти- +380 (97) 000-41-87Запчасти
5496
+380 (50) 780-12-30Запчасти- +380 (97) 000-41-87Запчасти
5497
+380 (50) 780-12-30Запчасти- +380 (97) 000-41-87Запчасти
5498
+380 (50) 780-12-30Запчасти- +380 (97) 000-41-87Запчасти
5499
+380 (50) 780-12-30Запчасти- +380 (97) 000-41-87Запчасти
5500
+380 (50) 780-12-30Запчасти- +380 (97) 000-41-87Запчасти
5501
+380 (50) 780-12-30Запчасти- +380 (97) 000-41-87Запчасти
5502
+380 (50) 780-12-30Запчасти- +380 (97) 000-41-87Запчасти
5503
+380 (50) 780-12-30Запчасти- +380 (97) 000-41-87Запчасти
5504
+380 (50) 780-12-30Запчасти- +380 (97) 000-41-87Запчасти
5505
+380 (50) 780-12-30Запчасти- +380 (97) 000-41-87Запчасти
5506
+380 (50) 780-12-30Запчасти- +380 (97) 000-41-87Запчасти
5507
+380 (50) 780-12-30Запчасти- +380 (97) 000-41-87Запчасти
5508
+380 (50) 780-12-30Запчасти- +380 (97) 000-41-87Запчасти