Умови доставки та оплати
Доставка здійснюється тільки по передоплаті.Способи доставки
- Доставка здійснюється тільки по передоплаті. - При замовленні доставки через кур'єрські служби, клієнт оплачує доставку товару на перед. Попередня оплата здійснюється на карту Приват Банка24. Карту уточнюйте у менеджера, який вас супроводжує. - Доставка "Nova Poshta" - Склад-Відділення відбувається з попередньою оплатою в розмірі вартості пересилки товару. - У разі відмови клієнта від товару - замовник оплачує доставку в ОБИДВІ сторони.
- Самовивіз відбувається за місцем і місту де знаходитися запчастину. Клієнт перед виїздом на склад, повинен обговорити наявність і місцезнаходження товару на складі з супроводжуючим менеджером і тільки після цього їхати на склад за одержанням товару. - Розрахунок на складі відбувається готівкою або за оплату товару через карту приват банка24 +% комісії банку, оплата через банківську карту проводитися тільки за погодженням і карті яку вказує і дає супроводжуючий менеджер.
- Доставка по Києву 50 гр
Способи оплати
- Двигуни і Коробки передач відправляються тільки за передоплатою: Це оплата послуг доставки Нової Пошти у Обидві сторони. - Передоплата віднімається від ціни товару і товар відправляється під післяплата з вирахуванням передоплати. - Інша оплата при отриманні на відділенні Післяплатою + Оплата Доставки Нової Пошти за фактом. У разі відмови від товару клієнт оплатив доставку при замовленні відправки внісши передоплату.
- Тільки при покупці на складі.
- тільки за бажанням клієнта
Гарантія:
* на Двигуни, КПП, ТНВД, Форсунки, Турбіни гарантія діє 14 днів (робочі та вихідні та свята)
(на встановлення та перевірку: зробити замір компресії/лише/не пропускає прокладання головки, бере олію)
* у разі несправності запчастин клієнт зобов'язаний надати нам підтвердження (документ з офіційного сервісу або фото/відео фіксацію).
---Складне підтвердження не є доказом---
У разі підтвердження несправності товар можна замінити на аналогічний (У ЗАСТОСУВАННЯ) або ж повернення засобів, якщо немає на складі в Україні або Польщі.
У разі, якщо клієнт подав нам помилкові дані під час замовлення — вся відповідальність на покупці.
Запобігає не повертається в разі безпричинної відмови від товару.
(на встановлення та перевірку: зробити замір компресії/лише/не пропускає прокладання головки, бере олію)
* у разі несправності запчастин клієнт зобов'язаний надати нам підтвердження (документ з офіційного сервісу або фото/відео фіксацію).
---Складне підтвердження не є доказом---
У разі підтвердження несправності товар можна замінити на аналогічний (У ЗАСТОСУВАННЯ) або ж повернення засобів, якщо немає на складі в Україні або Польщі.
У разі, якщо клієнт подав нам помилкові дані під час замовлення — вся відповідальність на покупці.
Запобігає не повертається в разі безпричинної відмови від товару.