Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Гарантійні умови: 1. Не поширюється на поточні сальники та прокладання клапанної кришки. 2. Покупець отримує гарантію на встановлення запчастин: 14 календарних днів — Двигуни, КПП, ТНВД, Форсунки, Турбіни 5 календарних днів — на інші запчастини! (гарантійний термін починається з моменту отримання товару на поштовому відділенні або після отримання в кур'єром або під час самовитягу зі складу) 3. Жалоби про невідповідну якість товару приймаються тільки ті, які мають офіційне підтвердження від СТО (станція технічного обслуговування). Необхідно надати супроводжувальному менеджеру фото або відеофіксацію, що не підходить і що не працює. Правила Обміну: - тільки за умови, що мітки або пломби, які наносяться на болти та інші частини запчастин, не розкрити, не стерти та не перефарбовані - тільки в разі неправості товару - Тільки у разі отримання нами товару відправленого клієнту у разі неправості. — тільки під час оплати транспортних витрат, доставки товару: транспортної компанії перевізника. Новая почта и.т.д — тільки якщо немає дефектів, тріщин, розломів, замикання. - якщо товар робочий грощі не повертаються 3. Втрата гарантії в таких випадках: * пошкодження гарантійних пломб * несправжнє встановлення або експлуатація товару (напродовж гарантійного терміну під час перевірки): Двигуни, КПП, ТНВД, Форсунки, Турбіни. * Виявлення несправності товару після закінчення гарантійного терміну. 4. Гарантійними умовами компанії ZapchastiE не передбачене покриття ризиків ушкодження або втрати товару компанією перевізником, всі претензії мають бути виставлені самостійно покупцем. Додатково необхідно обов'язково ознайомитися з вмістом посилки та впевнитися, що немає жодних пошкоджень. Всі претензії про пошкодження товару поза поштовим відділенням або, якщо немає представника кур'єрської служби, не приймаються. 5. У разі пошкодження несправності товару насамперед оформляємо заміну товару; у разі, якщо немає товару на складі постачальника, відбувається повернення засобів. Правила повернення товару: 1. Необхідно упакувати товар належним способом, щоб не було пошкоджень. Додатково необхідно зробити фотофіксацію товару перед відправленням на наш склад. 2. Після оформлення відправлення необхідно повідомити свого супроводжувача про надсилання і надати трек-номер для відстеження. 3. Оплата транспортних витрат здійснюється покупцем. Товари накладеною платежею не приймаються.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.