F8Q Двигун
F8Q Двигун Рено
З 1988 року французькі автоінженери розпочали розробку нового дизельного двигуна серії F, так як попередня версія F8M застаріла. Двигун F8Q 1.9 d спочатку створювали для установки на Рено 19, але потім побачивши його надійність і гарні результати за всіма показниками, вирішили встановлювати агрегат і на інші моделі Renault. F8Q, виробляли до 2006 року включно, і ставили не тільки на автомобілі виробництва Рено, але і на авто від інших автомобільних концернів:
Рено:
- R 19 ( з 1988 по 1995 рр.)
- R 21 ( з 1989 по 1993 рр.)
- Кліо I, II ( з 1991 по 2001 рр.)
- Експрес I ( з 1994 по 1998 рр.)
- Меган I ( з 1996 по 2000 рр.)
- Сценік I (з 1996 по 2000 рр.)
- Кенго I ( з 1997 по 2003 рр.)
- Трафік I ( з 1997 по 2001 рр.)
Дачія:
- Solenza ( з 2002 по 2006 )
- Pick-Up (з 2002 по 2006 )
Мітсубісі:
- Carisma DA ( з 1996 по 2000 )
Вольво (D19T204 і D4192T):
- Вольво 440, 460, S40 і V40 (з 1993 по 1999 )
-
Двигун Рено F8Q
- це звичайний дизельний агрегат об'ємом 1.9 літра і потужністю від 54 до 64 кінських сил. Основою для двигуна служить чавунний 4-х циліндровий блок, всередині якого розташований колінвал і шатунні вкладиші. На блоці циліндрів розташовується алюмінієва головка циліндрів на 8 клапанів, але без гідрокомпенсаторів. А так як гідрокомпенсатори відсутні, необхідно через кожні пройдені 50 тис. км регулювати клапана самостійно. За роботу і обертання розподільного валу відповідає ремінний привід ГРМ, який необхідно міняти через кожні 60 тис. км. Двигун F8Q Рено 1.9 d оснощали двома видами паливних насосів, в залежності від комплектації та модифікації: механічний насос від Lukas і електронний ТНВД від фірми Delphi, але були ще й комплектації з паливним від Bosch. З 1989 року F8Q був вдосконалений додаванням турбіни Garrett, отримавши при цьому нову назву F8QT. За всі роки виробництва, двигун повністю відповідав екологічним нормам вихлопу Євро-1 і Євро-2.
Технічні характеристики F8Q:
Виробник | Cleon Plant |
Об'єм двигуна (см3) | 1870 |
Потужність двигуна (к. с.) | від 54 до 64 |
Блок циліндрів | чавун |
ГБЦ (головка блоків) | алюміній |
Кількість циліндрів | 4 |
К-ть клапанів | 8 |
Привід ГРМ | Ремінь |
Гідрокомпенсатор | Відсутній |
ТНВД | Механічний ( Бош, Лукас, Делфі) |
Сильні та слабкі сторони двигуна Рено F8Q.
Як і будь-який двигун, F8Q має свої сильні і слабкі сторони. Ми детально вам розповімо про обидві сторони без прикрас.
З сильного, звичайно вважають його надійність і при належному обслуговуванні, довговічність. Термін експлуатації F8Q може доходити до 500 тис. км, якщо вчасно проводити заміну обладнання і проходити необхідне техобслуговування. Плюсом є проста конструкція самого мотора і доступне технічне обслуговування на будь-якій спеціалізованій автомайстерні. Легко можна дістатися до будь-яких комплектуючих, щоб їх замінити. Також автовласники відзначають невисоку ціну агрегату і невибагливість до якості дизпалива.
Слабкими сторонами цього двигуна вважають: підтікання масла і антифризу; слабку проводку і збої в електричній частині. Також з мінусів F8Q, вважають проблеми з ТНВД від Delphi, повітря в системі паливної системи і обрив ГРМ, при якому гнуться клапани. Для того щоб не допустити обрив ременя, потрібно робити його заміну після кожних 60 тис. км.
У випадку, коли двигун не підлягає ремонту, можна його замінити на оригінальний бу двигун, що привезений з Франції. Саме ми можемо Вам допомогти.
У нас в магазині великий вибір модифікацій двигуна F8Q. Трохи нижче ми розписали які є у продажу маркування F8Q, на які автомобілі він встановлюється і роки випуску.
Модифікація двигуна F8Q:
Маркування двигуна | Модель автомобіля | Обсяг | Потужність | Роки Випуску |
F8QJ606 | Рено Трафік I | 1.9 d | 60 | 1981- 2001 |
F8QA620 | Меган I | 1.9 d | 64 | 1996 - 2002 |
F8QN622 | Меган I | 1.9 d | 64 | 1996- 2003 |
F8QA624 | Меган I | 1.9 d | 64 | 1996- 2003 |
F8QK630 |
Кліо II, Кенго I, I Rapid |
1.9 d | 64 | 1997- 2005 |
F8QP632 | Кліо II, Кенго I, Експрес | 1.9 d | 65 | 1997- 2003 |
F8QB640 | Експрес I | 1.9 d | 54 | 1994- 2000 |
F8Q646 | Експрес I, Rapid | 1.9 d | 64 | 1991- 2000 |
F8QL662 | Кенго I, I Експрес | 1.9 d | 55 | 1997- 2003 |
F8Q682 | Рено Експрес I | 1.9 d | 54 | 1994- 2000 |
F8QA706 | Рено R 19 I Chamade | 1.9 d | 64 | 1988- 2000 |
F8Q710 | Рено R 19 I | 1.9 d | 64 | 1989- 1994 |
F8QC714 | Кліо | 1.9 d | 64 | 1991- 1998 |
F8Q722 | Експрес I, Трафік, Еспейс III | 1.9 d | 64 | 1991- 2000 |
F8Q724 | Експрес I Пікап | 1.9 d | 64 | 1991- 2000 |
F8QC730 | Рено Кліо I | 1.9 d | 64 | 1990- 1998 |
F8Q732 | Рено Кліо I | 1.9 d | 64 | 1990- 1998 |
F8QH740 (з турбіною) | Рено R19 I Chamade, R19 II | 1.9 tdi | 90 | 1988- 1992 |
F8QL742 | Рено R19 I Chamade | 1.9 d | 64 | 1988- 1995 |
F8Q744 | Рено R19 I Chamade | 1.9 d | 90 | 1992- 2000 |
F8QA764 | Рено R19 I | 1.9 d | 90 | 1991- 2001 |
F8Q768 | Рено R19 I | 1.9 d | 90 | 1992- 2000 |
F8QP774 | Експрес I, Rapid | 1.9 d | 64 | 1991- 2000 |
F8Q776 | Експрес I, Rapid | 1.9 d | 64 | 1991- 2000 |
F8Q3784 (с турбиной) | Меган I, Сценик | 1.9 tdi | от 90 до 94 | 1996- 2003 |
F8Q3786 (с турбиной) | Класік, Сценик | 1.9 tdi | 90 | 1996- 1999 |
F8Q5790 | Меган I, Сценик I, Грандтур | 1.9 d | 64 | 1999- 2003 |
Після того, як ви знайшли в нашій таблиці те марковання F8Q, яке ви шукали, починайте оформлювати замовлення на сайті. Якщо у вас виникли проблеми з оформленням заявки, зателефонуйте за вказаним номером телефону, ми Вам допоможемо.
Про нас:
Наша компанія Zapchastie, підбирає за маркуванням і привозить двигун Renault F8Q на свій склад в Україні. Підбираємо робочі двигуни в оригінальній збірці, які пройшли перевірку на наявність поломок і тріщин, а також вже зняті з автомобілів. Ми працюємо з європейськими розбірками більше десяти років і ми знаємо, що двигуни, зняті з автомобілів у Франції, мають стан, близький до нового. Адже ці машини їздили по якісним дорогам, їх заправляли ідеальним паливом і вони проходили своєчасний тех. огляд.
Доставка и гарантия двигателя:
Наша компанія надає гарантійний термін на встановлення агрегату і його перевірку. Крім того, у нас є кілька видів доставки купленого двигуна. Якщо ви хочете дізнатися більше про гарантію, доставку, ціну або вам потрібен номер телефону нашої компанії, то перейдіть за цим посиланням:
https://zapchastie.in.ua/delivery_info
Або зателефонуйте нашому менеджеру, він допоможе вам із замовленням і дасть відповіді на запитання. Ми намагаємося бути корисними і продуктивними, тому кожен дзвінок та заявка важливі для нас.
З повагою, команда Zapchastie.
- 5357+380 (50) 780-12-30Запчасти
- +380 (97) 000-41-87Запчасти
- 5358+380 (50) 780-12-30Запчасти
- +380 (97) 000-41-87Запчасти
- 5359+380 (50) 780-12-30Запчасти
- +380 (97) 000-41-87Запчасти
- 5360+380 (50) 780-12-30Запчасти
- +380 (97) 000-41-87Запчасти
- 5363+380 (50) 780-12-30Запчасти
- +380 (97) 000-41-87Запчасти
- 5366+380 (50) 780-12-30Запчасти
- +380 (97) 000-41-87Запчасти
- 5369+380 (50) 780-12-30Запчасти
- +380 (97) 000-41-87Запчасти
- 5371+380 (50) 780-12-30Запчасти
- +380 (97) 000-41-87Запчасти
- 5372+380 (50) 780-12-30Запчасти
- +380 (97) 000-41-87Запчасти
- 5374+380 (50) 780-12-30Запчасти
- +380 (97) 000-41-87Запчасти
- 5375+380 (50) 780-12-30Запчасти
- +380 (97) 000-41-87Запчасти
- 5377+380 (50) 780-12-30Запчасти
- +380 (97) 000-41-87Запчасти
- 0391+380 (50) 780-12-30Запчасти
- +380 (97) 000-41-87Запчасти
- 5380+380 (50) 780-12-30Запчасти
- +380 (97) 000-41-87Запчасти
- 5382+380 (50) 780-12-30Запчасти
- +380 (97) 000-41-87Запчасти
- 5383+380 (50) 780-12-30Запчасти
- +380 (97) 000-41-87Запчасти
- 5384+380 (50) 780-12-30Запчасти
- +380 (97) 000-41-87Запчасти
- 5386+380 (50) 780-12-30Запчасти
- +380 (97) 000-41-87Запчасти
- 0392+380 (50) 780-12-30Запчасти
- +380 (97) 000-41-87Запчасти
- 5388+380 (50) 780-12-30Запчасти
- +380 (97) 000-41-87Запчасти
- 5390+380 (50) 780-12-30Запчасти
- +380 (97) 000-41-87Запчасти
- 5391+380 (50) 780-12-30Запчасти
- +380 (97) 000-41-87Запчасти
- 5393+380 (50) 780-12-30Запчасти
- +380 (97) 000-41-87Запчасти
- 5394+380 (50) 780-12-30Запчасти
- +380 (97) 000-41-87Запчасти