E7J Двигун
E7J Двигун
У 1991 році автомобільні проектувальники концерну Renault, спроектували і розроблили двигун E7J 1.4 b. Цей мотор виявився вдалою розробкою інженерів і збирався на основі попередньої версії E6J. На одному проекті справа не закінчилася, і компанія-гігант, продовжила виробництво агрегату до 2008 року включно. Застосовували E7J не тільки на моделях Рено, але також встановлювали на деякі марки Дачія. Ставили агрегат на наступні моделі автомобілів, в різний проміжок часу:
Рено:
- Кліо I (1991- 2001 рр. )
- Експрес ( 1991 -1998 рр.)
- R 19 ( 1991-1998 рр. )
- Меган I (1995 -- 2000 рр. )
- Сценік (1996 - 2003 рр. )
- Кенго I (1997-2001рр.)
Дачія:
- Супер Нова ( 2000--2005 рр.)
- Соленза ( 2000-2005 рр. )
- Двигун Рено E7J
- це атмосферний бензиновий 1.4-літровий агрегат, який видає потужність в 75 конячок. Для заправки мотора в основному використовують бензин АІ-92. На відміну від карбюраторного попередника (E6J), E7J оснащували інжекторною системою живлення з подачею палива в одну загальну камеру циліндрів. Конструктивно двигун дуже простий, так як зібраний з розподільного вала, блоку циліндрів на 4 циліндра, 8-ми клапанної головки ГБЦ і ремінного приводу для розподілу газів (ГРМ). Є також в конструкції двигуна E7J ланцюговий привід, він призначений для масляного насоса. Також, E7J має одну технічну відмінність від інших побратимів, це наявність мокрих гільз в блоці циліндрів. Як відомо, з мокрими гільзами блок циліндрів краще і швидше охолоджується. Двигун Рено E7J виробляли в різні періоди часу для різних модифікацій під три екологічні стандарти: Євро 2 і Євро 3 і Євро 4.
Технічні характеристики двигуна E7J:
Виробник | Renault |
Об'єм двигуна см3 | 1390 |
Потужність двигуна к. с. | 75 |
Блок циліндрів | чавун |
Головка (ГБЦ) | алюміній |
Кількість циліндрів | 4 |
Кількість клапанів | 8 |
Привод ГРМ | ремінь |
Гідрокомпенсатор | немає |
Модифікація двигуна E7J:
Маркування | Модель авто | Об'єм | Потужність | Роки виробництва |
E7JK601 | Рено Кліо I | 1.4 b | 79 | з 1991 по 1998 |
E7JA624 | Рено Меган I | 1.4 b | 71 | з 1996 по 1999 |
E7JB626 | Рено Меган I | 1.4 b | 75 | з 1996 по 2003 |
E7JC634 | Рено Кенго I, Експрес | 1.4 b | 75 | з 1997 по 2007 |
E7JD635 | Рено Кенго I, Сценік | 1.4 b | 75 | з 1997 по 2007 |
E7JP700 | R19 | 1.4 b | 75 | з 1991 по 2001 |
E7JP706 | R19 | 1.4 b | 75 | з 1991 по 2001 |
E7J707 | R19 | 1.4 b | 75 | з 1991 по 2001 |
E7JT710 | Кліо I | 1.4 b | 75 | з 1993 по 1996 |
E7JH711 | Кліо I | 1.4 b | 75 | з 1991 по 2001 |
E7J718 | Кліо I | 1.4 b | 79 | з 1991 по 1996 |
E7JB719 | Рено Кліо I | 1.4 b | 79 | з 1991 по 1998 |
E7J720 | Рено Експрес I, Рапід I | 1.4 b | 75 | з 1991 по 2000 |
E7J724 | Рено Експрес I | 1.4 b | 75 | з 1991 по 2000 |
E7J726 | Рено Рапід I, I Експрес | 1.4 b | 75 | з 1991 по 1998 |
E7J742 | R19 | 1.4 b | 75 | з 1991 по 2000 |
E7J745 | R19 | 1.4 b | 75 | з 1991 по 2000 |
E7J754 | Рено Кліо I | 1.4 b | 79 | з 1991 по 1998 |
E7J2756 | Рено Кліо I | 1.4 b | 75 | з 1991 по 1998 |
E7J4757 | Рено Кліо I | 1.4 b | 75 | з 1996 по 1998 |
E7J3764 | Рено Меган I, Сценік | 1.4 b | 75 | з 1996 по 2003 |
E7J773 | Рено Експрес I, Рапід I | 1.4 b | від 75 до 80 | з 1991 по 2000 |
E7J7780 | Рено Кенго I, I Кліо | 1.4 b | 75 | з 1991 по 2008 |
Головні переваги та недоліки двигуна E7J
Двигун Рено E7J витривалий і надійний агрегат. Як ми вже згадували вище, він досить простий за конструкцією, і це одна з його переваг. Економію палива оцінить кожен автовласник, в змішаному режимі - до 7 літрів бензину. Перевага агрегату - його подвійний ресурс проходження, до першого капітального ремонту становить 400 тис. км. Але такий ресурс можна збільшити, якщо вчасно проводити заміну витратних матеріалів і робити тех. обслуговування на автосервісі. Приємно здивує власників Рено E7J доступність запчастин або комплектуючих до цього мотора, а також замінники з інших автомобілів.
Незважаючи на всі переваги мотора, існують недоліки у E7J. Власниками даного агрегату, були помічені несправності з електроустаткуванням і розрив ізоляції на проводці. Цю проблему усуває автоелектрик на станції тех. обслуговування. Через те, що інколи машини заправляють поганим паливом, відбувається забруднення бензонасоса і, як наслідок, відбувається засмічення паливних форсунок. Ця проблема також вирішується: необхідно почистити насос і поміняти форсунки. Ще один недолік у двигуні, це невелике підтікання масла. Щоб зупинити протікання оливи, досить підтягти елементи кріплення на моторі.
Знайомство з нами:
Більше 10 років назад ми створили компанію Zapchastie яка займається продажем оригінальних бу двигунів E7J та комплектуючих до них. Ми привозимо двигун, вже знятий з автомобіля, але протестований і тільки в оригінальній збірці. Двигун Рено, який ми продаємо, знімається з європейського автомобіля і має всі марковання та комплектуючі з заводу. Також ці мотори проїхали до 180 тис. км по ідеальним європейським дорогам і своєчасно пройшли технічне обслуговування на станціях, тому їх стан можна сміливо прирівняти до майже нового. Наш магазин забезпечує доставку робочого блоку і дає гарантію на нього.
Комплектації, які ми продаємо:
У нашому магазині Ви можете придбати двигун K7J 1.4 b без навісного і з навісним обладнанням. Крім того, наш менеджер може підібрати окремо навісне для вашого авто; форсунки, генератори, ГБЦ, стартери, КПП, зчеплення та інші зіставні запчастини двигуна.
Для того, щоб придбати двигун або комплектуючі до нього, Вам необхідно зробити заявку у нас на сайті або зателефонувати менеджеру за номером телефона. Він проконсультує вас з будь-яких питань і перевірить наявність двигуна на складі. Номери телефонів, гарантійні терміни, терміни доставки ви можете подивитися на нашому сайті:
https://zapchastie.in.ua/delivery_info
Перейдіть за посиланням вище або зателефонуйте нашому менеджеру, він відповість на всі питання по покупці і оформленню доставки двигуна і запише спосіб і дату доставки.
З повагою команда компанії Zapchastie.
5336
+380 (50) 780-12-30Запчастини- +380 (97) 000-41-87Запчастини
5337
+380 (50) 780-12-30Запчастини- +380 (97) 000-41-87Запчастини
5338
+380 (50) 780-12-30Запчастини- +380 (97) 000-41-87Запчастини
5339
+380 (50) 780-12-30Запчастини- +380 (97) 000-41-87Запчастини
5341
+380 (50) 780-12-30Запчастини- +380 (97) 000-41-87Запчастини
0383
+380 (50) 780-12-30Запчастини- +380 (97) 000-41-87Запчастини
0384
+380 (50) 780-12-30Запчастини- +380 (97) 000-41-87Запчастини
0385
+380 (50) 780-12-30Запчастини- +380 (97) 000-41-87Запчастини
0386
+380 (50) 780-12-30Запчастини- +380 (97) 000-41-87Запчастини
0387
+380 (50) 780-12-30Запчастини- +380 (97) 000-41-87Запчастини
5342
+380 (50) 780-12-30Запчастини- +380 (97) 000-41-87Запчастини
5343
+380 (50) 780-12-30Запчастини- +380 (97) 000-41-87Запчастини
0388
+380 (50) 780-12-30Запчастини- +380 (97) 000-41-87Запчастини
5346
+380 (50) 780-12-30Запчастини- +380 (97) 000-41-87Запчастини
5347
+380 (50) 780-12-30Запчастини- +380 (97) 000-41-87Запчастини
0389
+380 (50) 780-12-30Запчастини- +380 (97) 000-41-87Запчастини
0390
+380 (50) 780-12-30Запчастини- +380 (97) 000-41-87Запчастини
5348
+380 (50) 780-12-30Запчастини- +380 (97) 000-41-87Запчастини
5349
+380 (50) 780-12-30Запчастини- +380 (97) 000-41-87Запчастини
5350
+380 (50) 780-12-30Запчастини- +380 (97) 000-41-87Запчастини
5351
+380 (50) 780-12-30Запчастини- +380 (97) 000-41-87Запчастини
5352
+380 (50) 780-12-30Запчастини- +380 (97) 000-41-87Запчастини
5356
+380 (50) 780-12-30Запчастини- +380 (97) 000-41-87Запчастини