G9T Двигун Рено
G9T Двигун Рено
2.2 dCi Двигун G9Tбув створений інженерами з Франції. Випускали і встановлювали двигуни G9T в різні роки і на різні моделі від різних автоконцернів, таких як:
Рено:
● Майстер II (з 1999 по 2006 р. в.)
● Еспейс III, IV (з 2000 по 2007 р. в.)
● Лагуна II (з 2002 по 2007р.в.)
● Вів Сатіс I (з 2002 по 2008 р. в.)
● Аванті (з 2002 по 2003 р. в.)
Опель:
● Мовано А (з 1999 по 2006 р. в.)
Ніссан:
● Интерстар Т35 (з 2002 по 2003 р. в.)
● Интерстар Х70 (з 2003 по 2005 р. в.)
-
Двигун G9T
- маркування даного двигуна означає, що це турбований дизель з об'ємом 2.2 dci і системою уприскування Common Rail. Потужність G9T варіюється від 90 до 150 л. с, в залежності від кВт і даної комплектації автомобіля. Головним складовим в конструкції G9T 2.2 dCi є 4-х циліндровий, чавунний блок циліндра. Далі, як і у більшості подібних моторів варто алюмінієва головка блоку циліндрів на 16 клапанів з гидрокомпенсаторами (на кожен циліндр йде по 4 клапани)
Оснащували даний мотор турбіною Garrett, а обертання розподільного вала відбувається з допомогою ремінного приводу ГРМ. Що стосується паливної системи, то ставили на цей двигун дизельну систему Common Rail від Bosch, а екологічні стандарти на склад вихлопних газів соответстуют нормам Євро 3 і Євро 4.
Технічні характеристики двигуна G9T:
Виробник | Renault |
Об'м двигуна см3 |
2.2 |
Потужність двигуна л. с. | від 90 до 150 |
Блок циліндрів | Чавунний |
Головка (ГБЦ) | Алюмінієва |
Кількість циліндрів | 4 |
К-ть клапанів | 16 |
Наявність гидрокомпенсатора | Є |
Привід ГРМ | Ремінь |
У різні роки двигун G9T виробляли в різних модифікаціях. За конструктивним состовляющим нічого не змінювалося, відбулися зміни в крутному моменті і в продуктивності. Трохи нижче ми докладно описали всі модифікації двигуна G9T, які є у нас у продажу:
Маркування | Марка та модель | Обсяг | Потужність, л. с. | Рік випуску |
G9T 600 | Рено Лагуна II, Сатіс | 2.2 dci | 139 | 2001-2007 |
G9T 605 | Рено Лагуна II, Сатіс | 2.2 dci | 139 | 2001-2007 |
G9T 606 | Рено Сатіс | 2.2 dci | 106-139 | 2005-2010 |
G9T 607 | Рено Сатіс | 2.2 dci | 140-150 | 2004- |
G9T 642 | Рено Еспейс III | 2.2 dci | 130 | 2000-2002 |
G9T 645 | Рено Еспейс IV | 2.2 dci | 139 | 2006-2012 |
G9T 700 | Рено Сатіс, Лагуна | 2.2 dci | 113-150 | 2001-2007 |
G9T 702 | Лагуна II, Сатіс | 2.2 dci | 140 | 2001- |
G9T 703 | Рено Сатіс | 2.2 dci | 150 | 2002- |
G9T 706 | Рено Лагуна II | 2.2 dci | 139 | 2001-2007 |
G9T 707 | Рено Лагуна II | 2.2 dci | 139-150 | 2001-2007 |
G9T 710 | Рено Еспейс III | 2.2 dci | 115 | 2000-2002 |
G9T 712 | Рено Аванті | 2.2 dci | 150 | 2001-2003 |
G9T 720 | Рено Майстер II, Опель Мовано | 2.2 dci | 90 | 1998-2003 |
G9T 722 | Ніссан Интерстар, Рено Майстер | 2.2 dci | 90 | 2001-2010 |
G9T 742 | Рено Еспейс IV | 2.2 dci | 150 | 2002-2006 |
G9T 743 |
Рено Еспейс IV |
2.2 dci | 150 | 2002- |
G9T 750 | Рено Майстер II | 2.2 dci | 90 | 1998 - 2003 |
Все о достоинствах G9T и его недостатках:
Собрав всю информацию о данном двигателе, мы можем назвать его плюсы и минусы. К сожалению, надежным мотором нельзя назвать G9T, так как часто происходят различные поломки. Но все же есть много положительных отзывов, которые мы выписали для Вас.
- Одним из плюсов является хорошая мощность двигателя, но при этом маленький расход топлива
- Также из положительного, считаются надежные электрофорсунки
- Наличие гидрокомпенсаторов свидетельствуют о тихой работе мотора
К минусам и недостаткам данного мотора относится:
- Быстрое загязнение клапана ЕГР
- Частые поломки в электрической части.
- Достаточно сложная конструкция газораспределительного механизма
- Случается утечка масла из под резинок, иногда вытекает антифриз. Некоторые автовладельцы столкнулись с таким недостатком, как ненадежная конструкция ГРМ.
- Сгорает (пробивает) диодный мост
Несмотря на все недостатки и свою не надежность, данный мотор может пройти больше заявленного производителем пробега, 350 тыс.км, но это при своевременном обслуживании изамене расходников.
Какие есть комплектации в продаже:
У нас можно купить двигатель G9T 2.2 dCi в сборе комплектом или по запчастям: Двигатель, Гбц, блок цилиндров в сборе, ТНВД, форсунки, КПП, стартер, геннератор, ЕГР, турбина и.т.д.
Чтобы оформить заказ на покупку двигателя, Вам необходимо оставить заявку на нашем сайте или позвонить нашему менеджеру для уточнения наличия двигателя на складе и комлектацию.
Подробную информацию об оплате, доставке и гарантии Вы увидите на сайте, если перейдете по этой ссылке:
https://zapchastie.in.ua/delivery_info
Звоните нашему менеджеру по всем интересующим вопросам, он непременно поможет Вам.
С Уважением команда компании Zapchastie.
5162
+380 (50) 780-12-30Запчасти- +380 (97) 000-41-87Запчасти
5163
+380 (50) 780-12-30Запчасти- +380 (97) 000-41-87Запчасти
5164
+380 (50) 780-12-30Запчасти- +380 (97) 000-41-87Запчасти
5165
+380 (50) 780-12-30Запчасти- +380 (97) 000-41-87Запчасти
5166
+380 (50) 780-12-30Запчасти- +380 (97) 000-41-87Запчасти
5167
+380 (50) 780-12-30Запчасти- +380 (97) 000-41-87Запчасти
5168
+380 (50) 780-12-30Запчасти- +380 (97) 000-41-87Запчасти
5169
+380 (50) 780-12-30Запчасти- +380 (97) 000-41-87Запчасти
5170
+380 (50) 780-12-30Запчасти- +380 (97) 000-41-87Запчасти
5171
+380 (50) 780-12-30Запчасти- +380 (97) 000-41-87Запчасти
5172
+380 (50) 780-12-30Запчасти- +380 (97) 000-41-87Запчасти
5173
+380 (50) 780-12-30Запчасти- +380 (97) 000-41-87Запчасти
5174
+380 (50) 780-12-30Запчасти- +380 (97) 000-41-87Запчасти
5175
+380 (50) 780-12-30Запчасти- +380 (97) 000-41-87Запчасти
5176
+380 (50) 780-12-30Запчасти- +380 (97) 000-41-87Запчасти
5177
+380 (50) 780-12-30Запчасти- +380 (97) 000-41-87Запчасти
5178
+380 (50) 780-12-30Запчасти- +380 (97) 000-41-87Запчасти
5161
+380 (50) 780-12-30Запчасти- +380 (97) 000-41-87Запчасти