G9T Двигун Рено
G9T Двигун Рено
Двигун G9T 2.2 dCi був створений інженерами з Франції. Випускали та встановлювали двигуни G9T у різні роки та на різні моделі від різних автоконцернів, як-от:
Рено:
● Майстер II (з 1999 по 2006 р.в.)
● Еспейс III, IV (з 2000 по 2007 р.в.)
● Лагуна II (з 2002 до 2007 р.в.)
● Вел Сатіс I (з 2002 до 2008 р.в.)
● Авантайм (з 2002 до 2003 р.в.)
Опель:
● Мовано А (з 1999 по 2006 р.в.)
Ніссан:
● Інтерстар Т35 (з 2002 до 2003 р.в.)
● Інтерстар Х70 (з 2003 по 2005 р.в.)
-
Двигун G9T
— маркування цього двигуна означає, що це турбований дизель з об'ємом 2.2 dci та системою впорскування Common Rail. Потужність G9T варіюється від 90 до 150 л.с, залежно від кВт і комплектації автомобіля. Головним складником конструкції G9T 2.2 dCi є 4-х циліндровий, чавунний блок циліндра. Далі, як і в більшості подібних моторів, стоїть алюмінієва головка блока циліндрів на 16 клапанів із гідрокомпенсаторами (на кожен циліндр йде по 4 клапани).
Цей мотор був обладнаний турбіною Garrett, а обертання розподільного вала здійснювалося за допомогою ремінного приводу ГРМ. Щодо паливної системи, то на цей двигун ставили дизельну систему Common Rail від Bosch, а екологічні стандарти на склад вихлопних газів відповідають нормам Евро 3 и Евро 4.
Технічні характеристики двигуна G9T:
Виробник | Renault |
Объм двигателя в см3 |
2.2 |
Потужність двигуна в к.с. | от 90 до 150 |
Блок циліндрів | Чавунний |
Головка (ГБЦ) | Алюмінієва |
Кількість циліндрів | 4 |
Кількість клапанів | 16 |
Наявність гідрокомпенсатора | Є |
Привод ГРМ | Ремінь |
У різні роки двигун G9T виробляли у різних модифікаціях. За конструктивним складником нічого не змінювалося, відбулися зміни в крутному моменті та в продуктивності. Трохи нижче ми докладно описали всі модифікації двигуна G9T, які є у нас в продажі:
Маркування | Марка та модель | Об'єм | Потужність л.с. | Рік випуску |
G9TA600 | Рено Лагуна II, Сатіс | 2.2 dci | 139 | 2001-2007 |
G9TD605 | Рено Лагуна II, Сатіс | 2.2 dci | 139 | 2001-2007 |
G9TA606 | Рено Вел Сатіс | 2.2 dci | 106-139 | 2005-2010 |
G9TD607 | Рено Вел Сатіс | 2.2 dci | 140-150 | 2004- |
G9T 642 | Рено Еспейс III | 2.2 dci | 130 | 2000-2002 |
G9TD645 | Рено Еспейс IV | 2.2 dci | 139 | 2006-2012 |
G9T 700 | Рено Вел Сатіс, Лагуна | 2.2 dci | 113-150 | 2001-2007 |
G9TD702 | Лагуна II, Вел Сатіс | 2.2 dci | 140 | 2001- |
G9TE703 | Рено Вел Сатіс | 2.2 dci | 150 | 2002- |
G9TD706 | Рено Лагуна II | 2.2 dci | 139 | 2001-2007 |
G9TE707 | Рено Лагуна II | 2.2 dci | 139-150 | 2001-2007 |
G9TA710 | Рено Еспейс III | 2.2 dci | 115 | 2000-2002 |
G9TL712 | Рено Авантайм | 2.2 dci | 150 | 2001-2003 |
G9TC720 | Рено Мастер II, Опель Мовано | 2.2 dci | 90 | 1998-2003 |
G9TF722 | Ніссан Інтерстар, Рено Мастер | 2.2 dci | 90 | 2001-2010 |
G9TJ742 | Рено Еспейс IV | 2.2 dci | 150 | 2002-2006 |
G9TK743 |
Рено Еспейс IV |
2.2 dci | 150 | 2002- |
G9TF750 | Рено Мастер II | 2.2 dci | 90 | 1998 - 2003 |
Всі переваги G9T і його вади:
Ми зібрали всю інформацію про цей двигун, ми можемо назвати його плюси та мінуси. На жаль, G9T не можна назвати надійним мотором, оскільки з ним часто відбуваються різні поломки. Але все ж є багато позитивних відгуків, які ми виписали для Вас.
- Одним із плюсів є гарна потужність двигуна, але водночас невелика витрата палива
- Також із позитивного, вважаються надійні електрофорсунки
- Наявність гідрокомпенсаторів свідчить про тиху роботу двигуна
До мінусів і вад цього мотора належить:
- Швидке забруднення клапана ЕГР
- Часті поломки в електричній частині.
- Досить складна конструкція газорозподільного механізму
- Трапляється витік оливи з-під резинок, іноді витікає антифриз. Деякі автовласники зіткнулися з такою вадою, як ненадійна конструкція ГРМ.
- Згорає (пробиває) діодний міст
Попри всі вади та свою ненадійність, цей мотор може пройти більше заявленого виробником пробігу, 350 тис. км, але це у разі своєчасного обслуговування і заміні витратних матеріалів.
Які є комплектації в продажу:
У нас можна купити двигун G9T 2.2 dCi комплектом або запчастинами: Двигун, Гбц, блок циліндрів у зборі, ТНВД, форсунки, КПП, стартер, геннератор, ЕГР, турбіна та ін.
Щоб оформити замовлення на купівлю двигуна, Вам необхідно залишити заявку на нашому сайті або зателефонувати нашому менеджеру для уточнення наявності двигуна на складі та комплектацію.
Докладну інформацію про оплату, доставку та гарантії Ви побачите на сайті, якщо перейдете за цим посиланням:
https://zapchastie.in.ua/delivery_info
Телефонуйте нашому менеджеру з усіх питань, що вас цікавлять, він неодмінно допоможе Вам.
З повагою команда компанії Zapchastie.
- 5161+380 (50) 780-12-30Запчасти
- +380 (97) 000-41-87Запчасти
- 5162+380 (50) 780-12-30Запчасти
- +380 (97) 000-41-87Запчасти
- 5163+380 (50) 780-12-30Запчасти
- +380 (97) 000-41-87Запчасти
- 5164+380 (50) 780-12-30Запчасти
- +380 (97) 000-41-87Запчасти
- 5165+380 (50) 780-12-30Запчасти
- +380 (97) 000-41-87Запчасти
- 5166+380 (50) 780-12-30Запчасти
- +380 (97) 000-41-87Запчасти
- 5167+380 (50) 780-12-30Запчасти
- +380 (97) 000-41-87Запчасти
- 5168+380 (50) 780-12-30Запчасти
- +380 (97) 000-41-87Запчасти
- 5169+380 (50) 780-12-30Запчасти
- +380 (97) 000-41-87Запчасти
- 5170+380 (50) 780-12-30Запчасти
- +380 (97) 000-41-87Запчасти
- 5171+380 (50) 780-12-30Запчасти
- +380 (97) 000-41-87Запчасти
- 5172+380 (50) 780-12-30Запчасти
- +380 (97) 000-41-87Запчасти
- 5173+380 (50) 780-12-30Запчасти
- +380 (97) 000-41-87Запчасти
- 5174+380 (50) 780-12-30Запчасти
- +380 (97) 000-41-87Запчасти
- 5175+380 (50) 780-12-30Запчасти
- +380 (97) 000-41-87Запчасти
- 5176+380 (50) 780-12-30Запчасти
- +380 (97) 000-41-87Запчасти
- 5177+380 (50) 780-12-30Запчасти
- +380 (97) 000-41-87Запчасти
- 5178+380 (50) 780-12-30Запчасти
- +380 (97) 000-41-87Запчасти