Двигун Sofim
Двигун Sofim
У далекому 1978 році французька автокомпанія Renault, спільно з італійським концерном Fiat і Alfa Romeo, створили абсолютно новий двигун під назвою Sofim. Двигун Sofim виробляли з різними обсягами і потужностями до 2006 року включно, та встановлювали на автомобілі від наступних виробників:
Рено:
- Майстер (з 1989 по 2000)
- Трафік (з 1990 по 2000)
- Маскот (з 1999 по 2004)
Пежо:
- Боксер (з 1994 по 2002)
Опель:
- Мовано (з 1998 по 2010)
Ніссан:
- Интерстар (з 1998 по 2001)
Івеко:
- Дейлі II (з 1999 по 2006)
Фіат :
- Дукато (з 1994 по 2002)
⦁ Двигун Sofim
- це дизельний мотор, який випускали з такими обсягами: 2.0 літра, 2.5 л., 2.8 л. і потужністю від 72 до 146 кінських сил. Двигун Софим виробляли атмосферне вихрекамерный, а з 1985 року з'явилися турбовані версії з паливною системою Common Rail, з прямим впорскуванням палива. Щоб розрізнити який двигун встановлений на авто, виробники позначили певними цифрами:
⦁ 8140.а1 - 2.4 d (tdi) Йдуть турбовані з безпосереднім уприскуванням і атмосферні вихрекамерные
⦁ 8140.а7 - 2.5 d (tdi) Турбовані з прямим уприскуванням і атмосферні вихрекамерные
⦁ 8140.а3 - 2.8 d (jtd; hdi) Турбовані та атмосферні. Вихрекамерные і з прямим уприскуванням.
Де буква а позначає цифри. Якщо замість букви а пишуть цифри 6, 8 чи 9 - це позначення вихорокамерного двигуна. Цифра 0, 2, 4 - це означає безпосереднє уприскування. Якщо стоять цифри 0 і 6 - це значить атмосферний двигун, і якщо цифри 2, 4, 8 і 9 - це йдуть турбовані мотори після індексу 8140.
Незалежно від обсягу, двигун Sofim 8140, не мав особливих відмінностей в конструкції і складався з 4-х циліндрового блоку циліндра, одного розподільного вала, 8-ми клапанний головки блоку без гідрокомпенсаторів, ремінного приводу газорозподільного механізму. Відмінності між різними серіями будуть в паливній системі, вона може бути Common Rail або вихрекамерная (в серії зазначено цифрами) Наявність або відсутність турбіни також можна простежити в цифрах основний маркування(дивіться вище розшифровку) Оснащений двигун Sofim паливним насосом від Bosch з механічними форсунками, під эконормы Євро 2 і Євро 3. У деяких моделях 2.8-х літрового мотора був встановлений клапан ЄДР, в деяких його не було, це залежало від серії і модифікації двигуна.
Технічні характеристики Sofim:
Виробник | Fiat |
Об'єм двигуна | 2499 m3 |
Потужність | від 72 до 146 к. с. |
Блок циліндрів | Чавун |
Кількість ц-в | 4 |
ГБЦ | З алюмінію |
Кількість клапанів | 8 |
Привід ГРМ | Ремінь |
Гидрокомпенсаторы | немає |
Турбіна | немає і є, в залежності від року випуску та комплектації |
Система впорскування | вихрекамера або прямий впорскування |
Відмінність між двигуном Sofim Івеко, Маскот і Sofim Майстер, Трафік, Боксер, Джампер, Дукато:
Головною відмінністю між двигуном на Івеко Дейлі, Рено Маскот і Рено Мастер, Пежо, Джампер, Дукато в його розташуванні на автомобілі і в приводному механізмі. На Івеко та Маскоте двигун має поздовжнє розташування і задній привід, а на Рено Мастер, Боксер, Джампер і Дукато - поперечне розташування і передній привід. З-за такої різниці положення під капотом і різної приводної системи, двигуни Івеко, Рено Маскот і Рено Майстер (Пежо Боксер, Сітроен Джампер і Фіат Дукато) не є взаємозамінними між собою.
Івеко, Москот - поздовжнє Майстер, Трафік, Джампер, Боксер, Дукато - поперечний
Модифікації двигуна Sofim:
Першою модифікацією двигуна Софим, був 2-х літровий мотор потужністю 65 к. с., серії 8144.65. Його використовували на легкових автомобілях марки Фіат. Двигуни Sofim з індексом 8144 встановлювали на легкові автомобілі, а з індексом 8140 - на комерційні, вантажні автомобілі. У нашому магазині можна купити двигун Sofim на вантажні автомобілі таких маркувань і з такими обсягами:
Версія Sofim з об'ємом 2.5 літра
Маркування | Обсяг | Потужність | Турбіна | Модель авто | Роки випуску |
---|---|---|---|---|---|
S8u758 | 2.5 d | 75 л. с. | немає | Рено Трафік I | з 1989 по 2001 |
S8u770 | 2.5 d | 80 л. с. | немає | Рено Майстер II | з 1998 по 2001 |
S8u772 | 2.5 d | 80 л. с. | немає | Рено Майстер II | з 1998 по 2003 |
8140.61 | 2.5 d | 75-76 л. с. | немає |
Рено Майстер Фіат Дукато |
з 1980 по 1990 |
8140.67 | 2.5 d | 84 к. с. | немає | Фіат Дукато | з 1994 по 1999 |
8140.67 (S9u) | 2.5 d | 80 л. с. | немає | Рено Майстер; Опель Мовано; Ніссан Интерсар |
з 1997 по 2000 з 1998 по 2000 1999 2000 |
8140.27 (S9u) | 2.5 d (td) | 88-94 л. с. | з турбіною | Рено Майстер | з 1995 по 2000 |
8140.27 8140.27 S |
2.5 td |
95-103 л. с. 92 к. с. |
з турбіною |
Фіат Дукато; Івеко Турбо Дейлі |
з 1989 по 1994 з 1990 по 1996 |
8140.47 8140.47 S |
2.5 d (td) | 116 к. с. | з турбіною | Фіат Дукато; Пежо Боксер; Сітроен Джампер; Івеко Турбо Дейлі |
з 1994 по 2002 з 1994 по 2000 |
Також, у нас є у продажу двигун Sofim з об'ємом 2.8 літра, під наступними маркуваннями:
Маркування | Обсяг | Потужність | Турбіна | Марка автомобіля | Роки випуску |
---|---|---|---|---|---|
8140.63 C | 2.8 d | 106 к. с. | немає | Рено Маскот | з 1999 по 2004 |
8140.63 S | 2.8 d | 125 л. с. | немає | Рено Маскот | з 1999 по 2004 |
8140.63 K | 2.8 d | 146 к. с. | немає | Рено Маскот | з 1999 по 2004 |
8140.63 | 2.8 d | 87 к. с. 85 к. с. | немає | Фіат Дукато Івеко Дейлі | з 1994 по 2002 з 1996 по 1999 |
8140.23 | 2.8 td | 122 л. с. | турбіна | Івеко Дейлі | з 1996 по 1999 |
S9w702 | 2.8 dti | 114 к. с. | турбіна | Рено Майстер | з 1998 по 2003 |
8140.43 c | 2.8 tdi | 106 к. с. | турбіна | Рено Маскот Івеко Дейлі | з 1999 по 2004 з 1999 по 2006 |
8140.43 k | 2.8 jtd | 146 к. с. | турбіна | Рено Маскот Івеко Дейлі | з 1999 по 2004 з 1999 по 2006 |
8140.43 s | 2.8 jtd | 128 к. с. 125 л. с. | турбіна | Фіат Дукато Рено Маскот Пежо Боксер | з 2002 по 2006 з 1999 по 2004 |
8140.43 n | 2.8 jtd | 146 к. с. | турбіна | Івеко Дейлі III | з 2000 по 2006 |
8140.43 n | 2.8 jtd | 146 к. с. | турбіна | Фіат Дукато | з 2000 по 2005 |
8140.43 n | 2.8 jtd | 146 к. с. | турбіна | Пежо Боксер | з 2000 по 2005 |
8140.43 n | 2.8 jtd | 150 л. с. | турбіна | Рено Маскот | с 2000 по 2004 |
8140.43 | 2.8 tdi | 122 л.с. | турбіна |
Ивеко Дейли Фиат Дукато Пежо Боксер |
с 1999 по 2006 с 1994 по 2002 с 1994 по 2002 |
8140.43b | 2.8 jtd | 106 | турбіна | Ивеко Дейли | с 1999 по 2006 |
Все положительные стороны и все минусы двигателя:
За все года использования, двигатель Sofim, зарекомендовал себя как надежный, экономный и не сложный в обслуживании агрегат. И если выполнять все инструкции по замене расходников, заявленные производителем, то двигатель может прослужить до 700 тыс.км.
Случается иногда подтекание масла через уплотнительные резинки на моторе. Создает некие неудобства, отсутствие гидрокомпенсаторов, но это не проблема, т.к. клапана можно отрегулировать вручную. К минусам относится небольшой срок ремня ГРМ, чтобы не допустить обрыв ремня и загиб клапанов, производите его замену через 80 тыс.км.
Знакомство с нами:
Наша компания Zapchastie, создана для подбора и продажи оригинальных двигателей с Европы на легковые и грузовые автомобили. Покупая у нас двигатель, Вы сокращаете время ремонта автомобиля и экономите бюджет за простой авто на СТО. Мы привозим в Украину уже снятый и проверенный агрегат, в рабочем состоянии и в заводской сборке. Автомобиль, с которого был снят этот мотор, ездил только по идеальным европейским дорогам с пробегом не более 250 тыс.км, заправлялся лучшим топливом и обслуживался в необходимые сроки ТО.
Покупая у нас, Вы застрахованы от подделок и другой некондиции, а также получаете гарантийное время на установку и проверку мотора, и всю необходимую помощь при оформлении доставки.
Если Вам интересно узнать подробную информацию по конкретной маркировке мотора, узнать его цену и комплектацию, пишите в поисковике на сайте маркировку и Вам откроется окошко с подробным описанием. Также, звоните нам на номер телефона или заходите по ссылке ниже, там будет вся подробная информация о сроках гарантии, условии доставки и другая необходимая информация:
https://zapchastie.in.ua/delivery_info
Мы работаем, чтобы Вы не напрягались.
С Уважением команда Zapchastie.
6127
+380 (50) 780-12-30Запчасти- +380 (97) 000-41-87Запчасти
6128
+380 (50) 780-12-30Запчасти- +380 (97) 000-41-87Запчасти
6129
+380 (50) 780-12-30Запчасти- +380 (97) 000-41-87Запчасти
6130
+380 (50) 780-12-30Запчасти- +380 (97) 000-41-87Запчасти
6131
+380 (50) 780-12-30Запчасти- +380 (97) 000-41-87Запчасти
6132
+380 (50) 780-12-30Запчасти- +380 (97) 000-41-87Запчасти
6133
+380 (50) 780-12-30Запчасти- +380 (97) 000-41-87Запчасти
6134
+380 (50) 780-12-30Запчасти- +380 (97) 000-41-87Запчасти
6135
+380 (50) 780-12-30Запчасти- +380 (97) 000-41-87Запчасти
6136
+380 (50) 780-12-30Запчасти- +380 (97) 000-41-87Запчасти