D4F, D4Ft Двигун
D4F, D4Ft Двигун Рено
D4F Двигун - це силова установка, розроблена французькими інженерами для автомобілів з невеликим об'ємом. Основою послужив попередній малолітражний мотор D7F. Виробляли D4F на автозаводі Renault c 2000 року по 2018 і встановлювали на такі моделі автомобіля:
Рено
- Кліо ( з 2001 по 2008 роки)
- Твінго ( з 2001 по 2014 роки)
- Кенго ( з 2001 по 2005 роки)
- Модус ( з 2004 по 2012 роки)
- Симбол ( з 2006 по 2016 року)
- Сандеро ( з 2014 по 2017 року)
- Логан ( з 2009 по 2016 року)
- Двигун D4F
- це бензиновий атмосферний двигун, який випускали в 2-х версіях. Як і в першій версії, так і в другій версії, двигун йшов з об'ємом 1.2 літра, відмінність була в їх продуктивності і в різних екологічних нормах. Потужність звичайного D4F була 75 л. с. і йшов він під эконормы Євро 3 і Євро 4, а нефорсированного потужність двигуна була від 60 до 65 к. с., під екостандарти Євро 4 і Євро 5. Головною особливістю даного мотора, є єдина котушка запалювання з 4 свічками. Розробники агрегату D4F не стали зупинятися на випуску даної версії і запустили з 2007 року новий двигун D4Ft.
Технічні характеристики D4F:
Виробник | Рено |
Об'єм двигуна | 1149 см3 |
Потужність даного двигуна | 75 л. с. |
Блок циліндрів | З чавуну |
Кількість циліндрів | 4 шт. |
Головка ГБЦ | З алюмінію |
Кількість клапанів | 16 шт. |
Привід ГРМ | Ремінною |
Гидрокомпенсаторы | Не є |
Система Живлення | Інжектор, розподілене уприскування палива |
Двигун D4Ft - це оновлена, турбированная версія мотора D4F, який виробляли з 2007 по 2014 року і встановлювали на наступні моделі Renault:
- Твінго ( з 2007 по 2014 )
- Кліо ( з 2008 по 2013 )
- Модус ( з 2008 по 2013 )
- Кабріолет Вінд ( з 2007 по 2014 )
- Двигун D4Ft
- це такий же по конструкції двигун, як і D4F, об'ємом 1.2 tce. Він теж іде з одним распредвалом, блоком на 4 циліндра і 16-клапанною головкою, тільки є деякі додавання в комплектуючих. У D4Ft додали турбіну з інтеркулером, укомплектували інший ГБЦ і посилили шатуни з поршнями, додали форсунки для охолодження поршнів. Всі ці зміни значно збільшили його продуктивність, тепер двигун розвиває потужність від 100 до 103 кінських сил і підходить під екологічні норми Євро 4 і Євро 5.
Модифікації двигуна D4F, D4Ft:
Маркування двигуна | Встановлювався на яку модель | Об'єм двигуна (у літрах) | Потужність (у л. х.) |
Коли випускався (роки випуску) |
---|---|---|---|---|
D4F702 | Рено Твінго I | 1.2 b | 75 | з 2001 по 2012 |
D4F706 | Рено Кліо I, II | 1.2 b | 75 | з 2001 по 2012 |
D4F708 | Рено Твінго I | 1.2 b | 60 | з 2001 по 2007 |
D4F712 | Кенго I, Кліо I, II; I Талиа | 1.2 b | 75 | з 2001 по 2007 |
D4F714 | Кенго I, Кліо I, II, | 1.2 b | 75 | з 2003 по 2007 |
D4F716 | Кліо II; II Кенго | 1.2 b | 75 | з 2001 по 2012 |
D4F722 | Кліо II | 1.2 b | 75 | з 2001 по 2012 |
D4F728 | Кліо II; II Симбол | 1.2 b | 75 | з 2001 по 2012 |
D4F730 | Кенго I | 1.2 b | 75 | з 2003 по 2007 |
D4F740 | Кліо III, IV; Модус I | 1.2 b | від 65 до 75 | з 2005 по зараз |
D4F764 | Кліо III; Модус I; II Твінго | 1.2 b | 78 | з 2004 по 2013 |
D4F770 | Твінго II | 1.2 b | 75 | з 2007 по 2014 |
D4F772 | Твінго II | 1.2 b | 75 | з 2007 по 2012 |
D4Ft780 | Твінго II; I Вінд | 1.2 tce | 100 | з 2007 по 2013 |
D4Ft782 | Твінго II; I Вінд | 1.2 tce | 102 | з 2007 по 2014 |
D4Ft784 | Кліо III; Модус I | 1.2 tce | 100 | з 2004 по 2013 |
D4Ft786 | Кліо III; Модус; Гранд Модус | 1.2 tce | 103 | з 2008 по 2013 |
D4FB732 | Рено Сандеро | 1.2 b | 75 | з 2008 по 2012 |
Сильні і слабкі сторони двигуна D4F
Сильні сторони:
- D4F считается надежным мотором, т.к. он не имеет сложную конструкцию, и непривередлив к качеству топлива.
- Немаловажной сильной стороной агрегата, является его известность на автомобильном рынке и маленький расход бензина.
- Также у данного двигателя увеличен ресурс прохождения и при своевременном прохождении ТО и замене расходников, он легко может пробежать 400 тыс.км до 1-го капитального ремонта.
- Все версии D4F не кушают масло, а это хороший признак их долговечности в работе.
Слабые Стороны:
- Иногда все таки случаются неприятные моменты в работе двигателя, один из таких - это сбой в работе электрической части. В основном, причина данной поломки кроется в недолговечной работе катушки зажигания и датчика расположения распредвала.
- При несвоевременной замене ГРМ происходит его разрыв, что ведет за собой изгиб клапанов, а это не очень приятная поломка.
- Многие владельцы данного мотора заметили такой минус, как шум при работе мотора на холостом ходу. Этот шум происходит из-за отсутствия гидрокомпенсаторов и устраняется регулировкой клапанов вручную.
- И да, иногда все же подтекает масло через резинки разных уплотнителей. Но этот минус можно устранить самому автовладельцу, затянув резинки посильнее.
В целом, несмотря на слабые места в работе, двигатель имеет больше положительных отзывов, и даже все слабые стороны легко устранимы на любой станции ТО.
Немного о нас:
Мы - дружная компания Zapchastie по подбору и продаже автозапчастей с европейских разборок.
Почему именно запчасти из Европы?
Потому что автомобили, с которых сняты моторы, не ездили по Украинским дорогам, во время проходили ТО, имеют минимальный пробег(до 180 тыс.км) и все эти запчасти 100% оригинал.
Работаем больше 8-ми лет, привозим только оригинальные запчасти, в том числе двигатель D4F, D4Ft. Наш многолетний опыт подкреплен положительными отзывами наших клиентов и их воскресшими автомобилями. Все запчасти и агрегаты, которые мы предлагаем на продажу идут с заводскими настройками и проходят обязательную проверку на километраж пробега, а также на отсутствие все возможных трещин и поломок.
Если Вы заинтересовались конкретной маркировкой, у нас на сайте есть более подробное описание каждого двигателя по его коду и его цена. Вам достаточно вбить в нашем поисковике название двигателя и вся информация сразу появится перед Вами.
Подробную информацию о гарантии, цене и доставке смотрите по ссылке:
https://zapchastie.in.ua/delivery_info
Также можете позвонить нашему менеджеру и узнать подробности покупки, гарантии и доставки.
С Уважением команда компании Zapchastie.
5572
+380 (50) 780-12-30Запчасти- +380 (97) 000-41-87Запчасти
5573
+380 (50) 780-12-30Запчасти- +380 (97) 000-41-87Запчасти
5582
+380 (50) 780-12-30Запчасти- +380 (97) 000-41-87Запчасти
5583
+380 (50) 780-12-30Запчасти- +380 (97) 000-41-87Запчасти
5584
+380 (50) 780-12-30Запчасти- +380 (97) 000-41-87Запчасти
5585
+380 (50) 780-12-30Запчасти- +380 (97) 000-41-87Запчасти
5586
+380 (50) 780-12-30Запчасти- +380 (97) 000-41-87Запчасти
5587
+380 (50) 780-12-30Запчасти- +380 (97) 000-41-87Запчасти
5588
+380 (50) 780-12-30Запчасти- +380 (97) 000-41-87Запчасти
5589
+380 (50) 780-12-30Запчасти- +380 (97) 000-41-87Запчасти
5590
+380 (50) 780-12-30Запчасти- +380 (97) 000-41-87Запчасти
5591
+380 (50) 780-12-30Запчасти- +380 (97) 000-41-87Запчасти
5592
+380 (50) 780-12-30Запчасти- +380 (97) 000-41-87Запчасти
5593
+380 (50) 780-12-30Запчасти- +380 (97) 000-41-87Запчасти
5594
+380 (50) 780-12-30Запчасти- +380 (97) 000-41-87Запчасти
5595
+380 (50) 780-12-30Запчасти- +380 (97) 000-41-87Запчасти
5596
+380 (50) 780-12-30Запчасти- +380 (97) 000-41-87Запчасти
5597
+380 (50) 780-12-30Запчасти- +380 (97) 000-41-87Запчасти
5714
+380 (50) 780-12-30Запчасти- +380 (97) 000-41-87Запчасти
55780
+380 (50) 780-12-30Запчасти- +380 (97) 000-41-87Запчасти