22 відгуків
Миколаїв, Яворів, Україна
+380 (50) 780-12-30
+380 (97) 000-41-87
Вживані Автозапчастини з доставкою по Україні

D4F, D4Ft Двигун

D4F, D4Ft Двигун Рено

D4F Двигун - це силова установка, розроблена французькими інженерами для автомобілів з невеликим об'ємом. Основою послужив попередній малолітражний мотор D7F. Виробляли D4F на автозаводі Renault c 2000 року по 2018 рік та встановлювали на такі моделі автомобіля:

Рено

  • Кліо ( з 2001 по 2008 рік)
  • Твінго ( з 2001 по 2014 рік)
  • Кенго ( з 2001 по 2005 рік)
  • Модус ( з 2004 по 2012 рік)
  • Симбол ( з 2006 по 2016 рік)
  • Сандеро ( з 2014 по 2017 рік)
  • Логан ( з 2009 по 2016 рік)

       

  • Двигун D4F

- це бензиновий атмосферний двигун, який випускали в 2-х версіях. Як і в першій версії, так і в другій версії, двигун мав об'єм 1.2 літра, відмінність була в їх продуктивності та різних екологічних нормах. Потужність звичайного D4F була 75 к. с. і він йшов під еконорми Євро 3 і Євро 4, а у нефорсованого двигуна потужність була від 60 до 65 к. с., під екостандарти Євро 4 і Євро 5. Головною особливістю даного мотора є єдина котушка запалювання з 4 свічками. Розробники агрегату D4F не зупинилися на випуску даної версії і запустили з 2007 року новий двигун D4Ft.

Технічні характеристики D4F:

Виробник Рено
Об'єм двигуна 1149 см3
Потужність двигуна 75 к. с.
Блок циліндрів З чавуну
Кількість циліндрів 4 шт.
Головка ГБЦ З алюмінію
Кількість клапанів 16 шт.
Привод ГРМ Ремінний
Гідрокомпенсатори Немає
Система Живлення  Інжектор, розподілене уприскування палива

 

Двигун D4Ft - це оновлена, турбирована версія мотора D4F, який виробляли з 2007 по 2014 рік і встановлювали на наступні моделі Renault:

  • Твінго ( з 2007 по 2014 )
  • Кліо ( з 2008 по 2013 )
  • Модус ( з 2008 по 2013 )
  • Кабріолет Вінд ( з 2007 по 2014 )

  • Двигун D4Ft

- це такий же по конструкції двигун, як і D4F, об'ємом 1.2 tce. Він теж іде з одним расподільним валом, блоком на 4 циліндра і 16-клапанною головкою, тільки додані деякі комплектуючі. У D4Ft додали турбіну з інтеркулером, укомплектували інший ГБЦ і посилили шатуни з поршнями, додали форсунки для охолодження поршнів. Всі ці зміни значно збільшили його продуктивність, тепер двигун розвиває потужність від 100 до 103 кінських сил і підходить під екологічні норми Євро 4 і Євро 5.

 

Модифікації двигуна D4F, D4Ft:

Маркування двигуна Встановлювався на яку модель Об'єм двигуна (у літрах) Потужність (у к. с.)

Коли випускався

(роки випуску)

D4FA702  Рено Твінго I 1.2 b 75 з 2001 по 2012
D4F706 Рено Кліо I, II 1.2 b 75 з 2001 по 2012
D4FC708  Рено Твінго I 1.2 b 60 з 2001 по 2007
D4FB712 Кенго I, Кліо I, II; I Таліа 1.2 b 75 з 2001 по 2007
D4F714  Кенго I, Кліо I, II, 1.2 b 75 з 2003 по 2007
D4F716  Кліо II; II Кенго 1.2 b 75 з 2001 по 2012
D4FG722 Кліо II  1.2 b 75 з 2001 по 2012
D4FG728  Кліо II; II Симбол 1.2 b 75 з 2001 по 2012
D4FF730  Кенго I 1.2 b 75 з 2003 по 2007
D4FF732 Рено Сандеро 1.2 b 75 з 2008 по 2012
D4FD740  Кліо III, IV; Модус I  1.2 b від 65 до 75 з 2005 по зараз
D4FE764  Кліо III; Модус I; II Твінго 1.2 b 78 з 2004 по 2013
D4FE770  Твінго II 1.2 b 75 з 2007 по 2014
D4FJ772 Твінго II 1.2 b 75 з 2007 по 2012
D4FK780 Твінго II; I Вінд 1.2 tce 100 з 2007 по 2013
D4FK782 Твінго II; I Вінд 1.2 tce 102 з 2007 по 2014
D4FH784 Кліо III; Модус I 1.2 tce 100 з 2004 по 2013
D4FH786 Кліо III; Модус; Гранд Модус 1.2 tce 103 з 2008 по 2013

 

                             

Сильні і слабкі сторони двигуна D4F

Сильні сторони:

  • D4F вважається надійним двигуном, тому що він нескладний по конструкції і невимогливий до якості палива.
  • Важливою сильною стороною агрегату є його популярність на автомобільному ринку і низьке споживання бензину.
  • Цей двигун збільшив термін служби і при своєчасному проходженні ТО і заміні витратних матеріалів може легко пробігти 400 тис. км до 1-го капітального ремонту.
  • Всі версії D4F не їдять масла, це хороша ознака їх довговічності в експлуатації.

Слабкі сторони: 

  • Іноді в двигуні все ще виникають неприємні моменти, одним з них є збій в електричній частині. Основною причиною цієї несправності є короткочасна робота котушки запалювання і датчика розподільного вала.
  • При несвоєчасній заміні ГРМ відбувається його розрив, що призводить до згинання клапанів, а це не дуже приємна несправність.
  • Багато власників цього двигуна помітили такий недолік, як шум під час холостого ходу двигуна. Цей шум відбувається через відсутність гідравлічних компенсаторів і усувається ручним регулюванням клапана.
  • Іноді протікає масло через резинки різних ущільнювачів. Але цей мінус може усунути автовласник, якщо міцніше затягне резинки. 

ВЗагалом, не дивлячись на слабкі місця в роботі, двигун має більше позитивних відгуків, і навіть всі слабкі сторони можна легко усунути на будь-якій станції ТО.

Про нас:

Ми дружня компанія Zapchastie з підбору та продажу автозапчастин з європейських розбірок.

Чому деталі саме з Європи?

Тому що автомобілі, які були зняті з моторів, не їздили по українських дорогах, вчасно проходили ТО, мають мінімальний пробіг (до 180 тис. км) і всі ці деталі 100% оригінальні.

Ми працюємо більше 10 років, привозимо тільки оригінальні запчастини, включаючи двигун, D4F, D4Ft. Наш багаторічний досвід підтримується позитивними відгуками наших клієнтів і їх автомобілями, що воскресли. Всі запчастини і агрегати, які ми пропонуємо до продажу, йдуть з заводським налаштуванням, проходять обов'язкову перевірку на пробіг, а також на відсутність всіх можливих тріщин і неспрвностей.

Якщо вас цікавить конкретне марковання, ми маємо на сайті більш детальний опис кожного двигуна за його кодом і його ціну. Вам просто потрібно ввести назву двигуна в нашій пошуковій системі і вся інформація відразу ж з'явиться перед вами.

Детальну інформацію про гарантію, ціну та доставку дивіться за посиланням:

https://zapchastie.in.ua/delivery_info

Також ви можете зателефонувати нашому менеджеру і дізнатися деталі покупки, гарантії і доставки. 

З повагою, команда компанії Zapchastie.

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner