D4F, D4Ft Двигун
D4F, D4Ft Двигун Рено
D4F Двигун - це силова установка, розроблена французькими інженерами для автомобілів з невеликим об'ємом. Основою послужив попередній малолітражний мотор D7F. Виробляли D4F на автозаводі Renault c 2000 року по 2018 рік та встановлювали на такі моделі автомобіля:
Рено
- Кліо ( з 2001 по 2008 рік)
- Твінго ( з 2001 по 2014 рік)
- Кенго ( з 2001 по 2005 рік)
- Модус ( з 2004 по 2012 рік)
- Симбол ( з 2006 по 2016 рік)
- Сандеро ( з 2014 по 2017 рік)
- Логан ( з 2009 по 2016 рік)
- Двигун D4F
- це бензиновий атмосферний двигун, який випускали в 2-х версіях. Як і в першій версії, так і в другій версії, двигун мав об'єм 1.2 літра, відмінність була в їх продуктивності та різних екологічних нормах. Потужність звичайного D4F була 75 к. с. і він йшов під еконорми Євро 3 і Євро 4, а у нефорсованого двигуна потужність була від 60 до 65 к. с., під екостандарти Євро 4 і Євро 5. Головною особливістю даного мотора є єдина котушка запалювання з 4 свічками. Розробники агрегату D4F не зупинилися на випуску даної версії і запустили з 2007 року новий двигун D4Ft.
Технічні характеристики D4F:
Виробник | Рено |
Об'єм двигуна | 1149 см3 |
Потужність двигуна | 75 к. с. |
Блок циліндрів | З чавуну |
Кількість циліндрів | 4 шт. |
Головка ГБЦ | З алюмінію |
Кількість клапанів | 16 шт. |
Привод ГРМ | Ремінний |
Гідрокомпенсатори | Немає |
Система Живлення | Інжектор, розподілене уприскування палива |
Двигун D4Ft - це оновлена, турбирована версія мотора D4F, який виробляли з 2007 по 2014 рік і встановлювали на наступні моделі Renault:
- Твінго ( з 2007 по 2014 )
- Кліо ( з 2008 по 2013 )
- Модус ( з 2008 по 2013 )
- Кабріолет Вінд ( з 2007 по 2014 )
-
Двигун D4Ft
- це такий же по конструкції двигун, як і D4F, об'ємом 1.2 tce. Він теж іде з одним расподільним валом, блоком на 4 циліндра і 16-клапанною головкою, тільки додані деякі комплектуючі. У D4Ft додали турбіну з інтеркулером, укомплектували інший ГБЦ і посилили шатуни з поршнями, додали форсунки для охолодження поршнів. Всі ці зміни значно збільшили його продуктивність, тепер двигун розвиває потужність від 100 до 103 кінських сил і підходить під екологічні норми Євро 4 і Євро 5.
Модифікації двигуна D4F, D4Ft:
Маркування двигуна | Встановлювався на яку модель | Об'єм двигуна (у літрах) | Потужність (у к. с.) |
Коли випускався (роки випуску) |
---|---|---|---|---|
D4FA702 | Рено Твінго I | 1.2 b | 75 | з 2001 по 2012 |
D4F706 | Рено Кліо I, II | 1.2 b | 75 | з 2001 по 2012 |
D4FC708 | Рено Твінго I | 1.2 b | 60 | з 2001 по 2007 |
D4FB712 | Кенго I, Кліо I, II; I Таліа | 1.2 b | 75 | з 2001 по 2007 |
D4F714 | Кенго I, Кліо I, II, | 1.2 b | 75 | з 2003 по 2007 |
D4F716 | Кліо II; II Кенго | 1.2 b | 75 | з 2001 по 2012 |
D4FG722 | Кліо II | 1.2 b | 75 | з 2001 по 2012 |
D4FG728 | Кліо II; II Симбол | 1.2 b | 75 | з 2001 по 2012 |
D4FF730 | Кенго I | 1.2 b | 75 | з 2003 по 2007 |
D4FF732 | Рено Сандеро | 1.2 b | 75 | з 2008 по 2012 |
D4FD740 | Кліо III, IV; Модус I | 1.2 b | від 65 до 75 | з 2005 по зараз |
D4FE764 | Кліо III; Модус I; II Твінго | 1.2 b | 78 | з 2004 по 2013 |
D4FE770 | Твінго II | 1.2 b | 75 | з 2007 по 2014 |
D4FJ772 | Твінго II | 1.2 b | 75 | з 2007 по 2012 |
D4FK780 | Твінго II; I Вінд | 1.2 tce | 100 | з 2007 по 2013 |
D4FK782 | Твінго II; I Вінд | 1.2 tce | 102 | з 2007 по 2014 |
D4FH784 | Кліо III; Модус I | 1.2 tce | 100 | з 2004 по 2013 |
D4FH786 | Кліо III; Модус; Гранд Модус | 1.2 tce | 103 | з 2008 по 2013 |
Сильні і слабкі сторони двигуна D4F
Сильні сторони:
- D4F вважається надійним двигуном, тому що він нескладний по конструкції і невимогливий до якості палива.
- Важливою сильною стороною агрегату є його популярність на автомобільному ринку і низьке споживання бензину.
- Цей двигун збільшив термін служби і при своєчасному проходженні ТО і заміні витратних матеріалів може легко пробігти 400 тис. км до 1-го капітального ремонту.
- Всі версії D4F не їдять масла, це хороша ознака їх довговічності в експлуатації.
Слабкі сторони:
- Іноді в двигуні все ще виникають неприємні моменти, одним з них є збій в електричній частині. Основною причиною цієї несправності є короткочасна робота котушки запалювання і датчика розподільного вала.
- При несвоєчасній заміні ГРМ відбувається його розрив, що призводить до згинання клапанів, а це не дуже приємна несправність.
- Багато власників цього двигуна помітили такий недолік, як шум під час холостого ходу двигуна. Цей шум відбувається через відсутність гідравлічних компенсаторів і усувається ручним регулюванням клапана.
- Іноді протікає масло через резинки різних ущільнювачів. Але цей мінус може усунути автовласник, якщо міцніше затягне резинки.
ВЗагалом, не дивлячись на слабкі місця в роботі, двигун має більше позитивних відгуків, і навіть всі слабкі сторони можна легко усунути на будь-якій станції ТО.
Про нас:
Ми дружня компанія Zapchastie з підбору та продажу автозапчастин з європейських розбірок.
Чому деталі саме з Європи?
Тому що автомобілі, які були зняті з моторів, не їздили по українських дорогах, вчасно проходили ТО, мають мінімальний пробіг (до 180 тис. км) і всі ці деталі 100% оригінальні.
Ми працюємо більше 10 років, привозимо тільки оригінальні запчастини, включаючи двигун, D4F, D4Ft. Наш багаторічний досвід підтримується позитивними відгуками наших клієнтів і їх автомобілями, що воскресли. Всі запчастини і агрегати, які ми пропонуємо до продажу, йдуть з заводським налаштуванням, проходять обов'язкову перевірку на пробіг, а також на відсутність всіх можливих тріщин і неспрвностей.
Якщо вас цікавить конкретне марковання, ми маємо на сайті більш детальний опис кожного двигуна за його кодом і його ціну. Вам просто потрібно ввести назву двигуна в нашій пошуковій системі і вся інформація відразу ж з'явиться перед вами.
Детальну інформацію про гарантію, ціну та доставку дивіться за посиланням:
https://zapchastie.in.ua/delivery_info
Також ви можете зателефонувати нашому менеджеру і дізнатися деталі покупки, гарантії і доставки.
З повагою, команда компанії Zapchastie.
- 5572+380 (50) 780-12-30Запчастини
- +380 (97) 000-41-87Запчастини
- 5573+380 (50) 780-12-30Запчастини
- +380 (97) 000-41-87Запчастини
- 5582+380 (50) 780-12-30Запчастини
- +380 (97) 000-41-87Запчастини
- 5583+380 (50) 780-12-30Запчастини
- +380 (97) 000-41-87Запчастини
- 5584+380 (50) 780-12-30Запчастини
- +380 (97) 000-41-87Запчастини
- 5585+380 (50) 780-12-30Запчастини
- +380 (97) 000-41-87Запчастини
- 5586+380 (50) 780-12-30Запчастини
- +380 (97) 000-41-87Запчастини
- 5587+380 (50) 780-12-30Запчастини
- +380 (97) 000-41-87Запчастини
- 5588+380 (50) 780-12-30Запчастини
- +380 (97) 000-41-87Запчастини
- 5589+380 (50) 780-12-30Запчастини
- +380 (97) 000-41-87Запчастини
- 5714+380 (50) 780-12-30Запчастини
- +380 (97) 000-41-87Запчастини
- 5590+380 (50) 780-12-30Запчастини
- +380 (97) 000-41-87Запчастини
- 5591+380 (50) 780-12-30Запчастини
- +380 (97) 000-41-87Запчастини
- 5592+380 (50) 780-12-30Запчастини
- +380 (97) 000-41-87Запчастини
- 5593+380 (50) 780-12-30Запчастини
- +380 (97) 000-41-87Запчастини
- 5594+380 (50) 780-12-30Запчастини
- +380 (97) 000-41-87Запчастини
- 55780+380 (50) 780-12-30Запчастини
- +380 (97) 000-41-87Запчастини
- 5595+380 (50) 780-12-30Запчастини
- +380 (97) 000-41-87Запчастини
- 5596+380 (50) 780-12-30Запчастини
- +380 (97) 000-41-87Запчастини
- 5597+380 (50) 780-12-30Запчастини
- +380 (97) 000-41-87Запчастини